50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Heel erg bedankt voor de foto's kan je misschien de +/- punten op een rij zetten zeg maar en kleine reviewtje? Wil hem als tussen boot kopen omdat het geld voor beter op korte termijn niet haalbaar. Ziet er gaaf uit compact vis veel tegen obstakels de kleine antenne is zeker een voordeel & hij zit ook beter vast kan bijna niet wachten
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ziet er mooi uit Steef. =d> |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Na vreselijk veel ellende te hebben gehad met de dreamcatcher en de powercatcher van Leon Bosveld , heb ik bij baitboat-rotterdam ook inmiddels de Soul baitboot gekocht. Over een 2 dagen ga ik de boot ophalen. Kan niet wachten om hem uit te testen. Je zou denken dat de meeste mensen van de goedkopere boten naar de wat duurdere boten overstappen. Bij mij is dit juist niet het geval. Groeten Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Misschien een late reactie Maar zelf heb ik de Proline Darkshadow van Smartboat Perfecte top boot, maar wel na aanpassingen van eigen kant. De lui bij smartboat maken er een bende van! (zeker op fishfinder gebied) Succes verders iedereen met hun bootjes, het blijft erg ideaal zo ding! |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.