Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-8-2011(UTC) Berichten: 7
|
Spreekt voor zich waarme voer je altijd? Heel veel mensen voeren altijd met alleen bollies, ik ben er vn overtuigd dat een uitgebreide stick mix beter werkt. Ik heb altijd 1 hengel met tijgernoten (tijgernoten snowman 1plastic noot en een grote echte noot) en 1 met de Bollie (snowman) Ik gooi door mijn mix -Hele tijgernoten en gecrusde -Hele kikker erwten en gecrusde -Handje hele bollie en 2 handjes gecrusde (tot poeder) -bloedworm pellets -1 blikje tonijn op water ( ben er nog steeds niet uit wat beter is op olie of op water) -Beetje zeezout -Grondvoer -en soms is per water verschillend een beetje mais maar die crush ik dan mximaal -en oms een blikje cocos ( sap en vlees ) -Hennep (update) -Gekrusde Hennep (update) -Mais pellets of Mais koek (update) Ben benieuwd naar jullie mixen en ervaringen of eventuele opmerkingen op mijn mixje (update) Wil ook binnenkort een keer maden er doorheen doen op een grote put Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 augustus 2011 12:42:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ziet er goed uit. voor de tonijn ga ik altijd voor de olie beter voor mijn pva en het wasemt beter.
gr luuk |
one life live it |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
of die olie echt beter wasemt weet ik zo niet luuk. Water vermengt zich beter met water zou je zeggen. Olie zorgt meer voor een verticaal voerspoor volgens mij.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Andre,
juist dat is interessant. De olie zal langzaam een verticaal spoor naar de oppervlakte trekken.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
bij stilstaand water misschien wel ja
gr erik |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik denk dat die cocos sap een betere verticale spoor geeft. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-7-2011(UTC) Berichten: 37
|
Waarom geen hennep in je mix ? |
karpervissen is iets maar karper vangen |
|
|
|
|
Andre schreef:of die olie echt beter wasemt weet ik zo niet luuk. Water vermengt zich beter met water zou je zeggen. Olie zorgt meer voor een verticaal voerspoor volgens mij. Ja inderdaad, ben er ook uit met olie worden het klonten in je voer en met water basis tonijn mengt de tonijn zich perfect door je voer heen
|
|
|
|
|
griend schreef:Ik denk dat die cocos sap een betere verticale spoor geeft. Ja cocos is Top dikke witte wolken die nog aardig blijven hangen ook terwijl ik deze op een kanaal gebruik.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.