55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
WAGENINGEN (ANP) - Een muggenplaag ligt op de loer. Deze week nog kunnen we al een overvloed aan steekmuggen verwachten. Daarvoor waarschuwde zoetwaterecoloog Piet Verdonschot van het Wageningse onderzoeksinstituut Alterra dinsdag.
De extreem natte julimaand in combinatie met de stijgende temperaturen vormen ideale omstandigheden voor de beestjes. De komende weken verwachten de onderzoekers ,,een explosie aan volwassen steekmuggen''. Dat kan in bepaalde plaatsen zelfs tot een plaag leiden.
© ANP
dus mensen haal de citronella enzo maar uit de kast!' een gewaarschuwd mens telt voor 2 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
O God!!!! Als ik iets irritant vind!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Global warming als wij niet snel overstappen naar natuurlijke vormen van energie wordt het meer & meer dangerous Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 augustus 2011 13:48:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
erwin je moet bij de action in zwolle die citronella armbandjes halen! heb ze ook altijd om tijdens vissen en word nooit gestoken |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Maar dan wel slapen met je armen boven de dekens dan werken ze idd erg godd |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Laat ze maar komen! Nadat we 5 minuten nat dennenhout hebben zitten te stoken, is er geen mug meer op onze stek! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
schijtbeesten die muggen. die had noach beter niet op zn ark mee kunnen nemen. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Lodewijk schreef:erwin je moet bij de action in zwolle die citronella armbandjes halen! heb ze ook altijd om tijdens vissen en word nooit gestoken Thx voor de tip!!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Lodewijk schreef:erwin je moet bij de action in zwolle die citronella armbandjes halen! heb ze ook altijd om tijdens vissen en word nooit gestoken Thx voor de tip!! het is geen action btw! was de xenos.... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Deet is volgens mij het enige middel wat voldoende helpt tegen die bloedzuigers.
Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
In principe werkt citronella ook, alleen een stuk korter. Als je een middel hebt met een beetje flinke concentratie deet dan ben je wel ff veilig
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
of zorg dat je meer alcohol dan bloed hebt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wespen komen er ook aan,die teringbeesten, dan nog een muggenplaag erbij, lekker hoor, je zou weer verlangen naar de winter.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb er net voor gezorgd dat er in ieder geval twee muggen minder zijn.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
OHHHHHHH RUUUD! Ouwe boef! hihi |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ruud Gosselink schreef:Ik heb er net voor gezorgd dat er in ieder geval twee muggen minder zijn. MOORDENAAR!!! |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
HELD!!!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
We dragen Ruud op voor een lintje... Vanaf nu mijn idool |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik vind ze ook vet irritant.
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.