30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Weet iemand waar ik mijn Kenwood waymaster unster kan laten ijken en hoeveel dit grapje me gaat kosten? |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hoezo? worden je vissen te zwaar hahahah ik denk zelf dat het goedkoper is om een nieuwe te kopen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Nou, ik heb het idee dat ie een beetje vreemd aan het doen is... Ik ving in Maart een bepaalde spiegel op 29 pond. Dus voor de paai. Vangt een maatje van me dezelfde spiegel halverwege Juni ( dus na de paai...) op een gewicht van 37 pond! Beetje vreemd niet? Nu zou het natuurlijk ook kunnen dat de veer van zijn unster nogal is uitgerekt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Das een flink verschil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hang er een tas aan met 10 pakken suiker en weeg met beide unsters. Denk dat de slechte unster wel gauw naar voren zal komen. Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
denk eerder dat je maat vergeten is zn mat er af te halen(grapje)
maar denk idd dat een nieuwe geoedkoper is |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
carppassion schreef:Hang er een tas aan met 10 pakken suiker en weeg met beide unsters. Denk dat de slechte unster wel gauw naar voren zal komen. Mvg patrick Dat is op zich een goed idee, misschien maar eens proberen... @ Stefan; Ik kan haast niet geloven dat het goedkoper is om een nieuwe te kopen. Zou wel een beetje vreemd zijn... Bewerkt door de gebruiker zondag 31 juli 2011 22:16:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
fo11 schreef:Nu zou het natuurlijk ook kunnen dat de veer van zijn unster nogal is uitgerekt... Dit zou idd kunnen. Maarrrrrrrrr dit gebeurd meestal als er teveel overgewicht aan heeft gehangen. Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Wanneer je geen 10 pakken suiker hebt, kun je het ook met een emmer met 10 liter water proberen.
|
|
|
|
|
Bedankt voor de tip Ruud!
Ik heb de volgende actie ondernomen; Ik ben met mijn unster naar de hengelsportwinkelier gereden en heb hem daar aan 2 verschillende nieuwe unsters gemeten. Gewoon door de haken in elkaar te haken en aan beide unsters te trekken. Hierdoor moeten ze onder spanning beide hetzelfde gewicht aangeven.
En wat blijkt? Mijn unster is gewoon nog steeds betrouwbaar na 10 jaar intensief gebruik! Ben er wel blij mee, alle twijfel weggenomen... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.