45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb een heerlijke vakantie gehad, lekker relaxed, wel veel gedaan/bezocht, ook nog wat kunnen vissen, helaas geen karper gevangen op een paar kroeskarpertjes na dan. De grootste was 45cm. Dus dat viel wat tegen, al zwemmen ze er zeker wel. Ik heb er ook grote zeelt zien zwemmen. Ik zag er een van zeker 60 cm. Helaas heb ik die niet kunnen vangen deze vakantie. Wat wel leuk was, was dat mijn vriendin ook met meeging met vissen en zelf ook een hengeltje in d'r handen had. Die had ook nog een kroeskarpertje met een wurmpje op de bodem. Helaas heeft ze al gezegd dat ze in Nederland vissen minder leuk vind Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 juli 2011 14:15:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vakantie wat is dat...... moet nog ff volhouden tot volgende week vrijdag en ondertussen flink en veel werken... is mijn 6 nacht en gister en vandaag waren 12 uurs diensten en morgen ff uitslapen( eerste dag vrij na 10dagen werken)en dan het weekend weer vol aan de bak t/m donderdag........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoooo de auto is bijna ingepakt,nog wat kleine dingetjes inpakken en dan ben ik er klaar voor. Dan moet ik alleen nog ff wachten op Jerry en dan gaan we ff een weekendje knallen op een zandput! Heb er zin in.. Nu ff scheren en douchen. Net het hele huis rond gegaan met de stofzuiger:-" Dan is mn vriendin ook weer ff blij met me hahahahaha! Prettig weekend luitjesssss! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hey Tim de tent binnen gehad?
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Yoo Ron! Nu live vanaf de waterkant! Heb de tent gister binnen gekregen ja.. paar uur geleden opgezet en ging er ff in liggen. WOW wat donker in die tent hahahahahah. Heb m nu staan met skin eromheen en staat echt gaaf! Ben weer n blij man |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kwaliteitje he voor dat geld doek is dikker dan de meeste tenten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Tim, welke tent heb je gekocht? Als ik me het nog goed kan herinneren een Soul, maar weet niet meer welk model |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Tim en Jerry vang ze..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Jorden schreef:@Tim, welke tent heb je gekocht? Als ik me het nog goed kan herinneren een Soul, maar weet niet meer welk model Soul Alcatraz |
|
|
|
|
en Tim is de soul je een beetje bevallen??? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
superdag! vandaag mn PB verbroken met een mooie vis... (vissen) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Yoooo Ron! JA de alcatraz is me zeker goed bevallen! Staat superstrak,superdik doek en staat ook nog eens supergaaf! Alleen jammer dat we op 1 verspeelde vis geblankt hebben.. mja,volgende x btr!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
pfff zin om weer eens een sessie te maken mja druk druk. morgen weer werken tot en met zaterdag, zaterdag me feestje zondag uitslapen, maandag en dinsdag weer vissen denk ik |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Balende dat ik vannacht niet ben gaan vissen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier is me humeur goed! van de week een sollicitatie gehad en heb volgende week me eerste rijles voor rijbewijs C |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
pfff morgen eindelijk weer eens vissen op mn oude vertrouwde stekkie |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
alles ingeladen, klaar om te vertrekken naar la douce france! hopelijk vangen we er een paar wish me good luck! (vissen) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
good luck chiele(vissen) (drillen) (drillen)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
humeur prima,
weekend nu alleen geen tijd om te gaan vissen.
maar daar komt nog verandering in laat het najaar maar komen. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
weekendje niet hengelen achteraf maar vanavond in dezelfde formatie als een paar weken geleden lekker zuipen en de kroeg in duiken haha en ja nu ga ik netjes naar de wc als ik moet pffffffff |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.