55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit weekend kwam een maatje van mij met zijn vriendin even buurten aan de waterkant. het begon te regenen dus ze gingen de tent in en uiteraard de vriendin van me maatje ging dus helemaal achterop de stretcher zitten pfffff gevolg: juist ja lodewijk sliep met zijn voeten op de grond die nacht grrrrrrr nu is mijn vraag: kan ik dit gewoon recht buigen of wat of is ie nu gewoon afgeschreven??? iemand tips??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
zet anders effe er een foto van op Lodewijk? Is iets handiger om te oordelen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
dat doe ik dan vd week even. het voeteneind raakt de grond zeg maar. buis is 'mooi gebogen' en niet geknikt ofzo.... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Normaal zou je het terug moeten kunnen buigen, maar het gaat natuurlijk wel een heel zwak punt worden in de toekomst! Maar ik denk niet dat er nog zo iets gaat voorvallen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jij hebt toch ook een nash indulgence 4 poot lode? zo niet dan zal je er aan moeten wennen want alu kan je niet terug buigen dat breekt heb het eens geprobeerd met een weightsling met alubuizen Dit is wel iets voor jou 107 breed en 210 lang B-Richi Raptor Big Boy Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 juli 2011 06:33:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Warm maken en dan terug buigen anders breekt die wel volgens mij |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat dacht je dr van dat die niet al te slimme platplasser de verzekering opbelt of haar spaarvarken plundert en jouw schade gewoon vergoed Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zou het net zo als Patrick doen, me broertje had het ook bij me maat zijn strecher ff bonnetje opgezocht en de verzekering gebeld was geen probleem er werdt geld overgemaakt en me maat heb een nieuwe strecher kunnen kopen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wanneer het met de verzekering geen verhaal wordt? ook mijn eerste keuze, is het misschien recht te buigen met een buigijzer wat ook door loodgieters gebruikt wordt om koperen buizen te buigen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het blijft daarna wel een zwak punt. Ik heb het ook een gehad. Ik heb de plastic dopjes verwijderd en er een buisje van 1 mm minder ingeschoven. Hierdoor bleef het gedeelte mooi sterk.
Maar ik zeg ook, schakel de verzekering in. Daar betalen we immers voor, toch?
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
idd,gewoon laten verezekeren die hap!!heb ik al eens meegemaakt toen ik een hengel van een maat van me kapot had gemaakt.... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Tis dat je niet om de hoek woont anders kon je m ff droppe op de zaak van me ooms, had ik m ff recht gemaakt voor je. ZOu eerst verzekering proberen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
ja ik kan het voor je terug buigen heb vaker van zulke dingen gedaan is me werk dingen opknappen en nieuw maken alleen metaalen |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
en als je het teruggebuigd hebt, direct zo'n losse extra poot gaan halen JRC heeft dit in zijn assortiment en dan is het voeteinde direct een stuk steviger. Grtz
|
|
|
|
|
heb het geprobeerd. toen wezen testen en gooide me benen dr weer op en hij ging met de zelfde vaart weer geknikt. nu maar een nash besteld |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.