Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2011(UTC) Berichten: 6
|
heeft er iemand al een riview over deze molens want ik heb er een probleem mee?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Wat is je probleem?
En ik denk dat er niet veel over deze molens te vertellen valt eerlijk gezegd. Ze zijn heel goedkoop, en gaan zeer snel kapot. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
dat had ik al kunnen denken. wel na paar dagen in de regen gaat mijn vrij loop niet meer.
|
|
|
|
|
Zeer waarschijnlijk zullen de tandwieltjes geroest zijn waardoor het hele gebeuren blokkeert. De vuilbak in met die molen zou ik zeggen en ga is kijken voor iets degelijks Tegenwoordig hebde al leuke molens voor 30 euro ofzo, en daar kunde ook met door |
|
|
|
|
oke bedankt voor het antwoord
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Jorden schreef:Zeer waarschijnlijk zullen de tandwieltjes geroest zijn waardoor het hele gebeuren blokkeert. De vuilbak in met die molen zou ik zeggen en ga is kijken voor iets degelijks Tegenwoordig hebde al leuke molens voor 30 euro ofzo, en daar kunde ook met door daar sta ik voledig achter. weg met die molens en fatsoenlijke kopen. dan gaan ze ook niet zo snel kapot. en voor 30 euro heb je al een leuke molen. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
hallo het is meuk eerste klas een maatje van mij begon te vissen met goedkope shit wat een ieder zijn goed recht is maar 1e sessie vissen 5 runs 4 vangen vonden de molens toch niet fijn met je hand de spoel op winden omdat alles kapot was dwars door de slip heen trok ellende dag later shimanotjes opgehaald niks meer aan de hand en er is ook voor leuk geld wel een goede molen te krijgen |
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
er is genoeg over gezegd maar dat is toch van X2 dus........ zie alle andere topics |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
dat zeg je helemaal goed jos. molens van x2 kan je beter niet aan beginnen. de instap modellen van shimano zijn goede opties. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
of gwn spro ofzo. shimano is beter. maar als je niet veel geld hebt.
|
|
|
|
|
Dit topic is al lang verlopen De laatste keer dat hij hier op het forum is geweest is sinds begin augustus |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
goed dat je het even meld jorden. hoeven we daar geen aandacht meer aan te besteden , haha! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
niet opgelet jorden scherp van je sluit maar zeg ik |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.