55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
voor de gene die de southpark aflevering nog kennen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
je zou maar nagedaan worden door southpark haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
eigenlijk best zielig voor dat jochie maar de vergelijking van south park is wel geniaal |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
BOERDERIJ TE KOOP
Een geslaagde zakenman uit Nederland gaat in de rand van TONGEREN op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens imker is en dat er een hoop bijenkorven achter de boerderij staan.
'De koop gaat niet door !' roept hij tegen de boer, 'die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !' 'Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als één bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben !'
Tja, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en uitgeput. 'Mijn god !' zegt de boer, 'ze hebben je toch niet gestoken?' 'Nee, dat niet' zegt de Hollander, 'maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken'…!!! |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Belg of Marokkaan: Een jongen van bijna 16 jaar met een Belgische moeder en een Marokkaanse vader vraagt aan zijn moeder : "Ma ben ik Belg of Marokkaan?" De moeder antwoordt : "Ik ben Belg, ge zijt in België geboren, ge woont in België, dus gij zijt Belg." Vervolgens gaat de jongen naar zijn vader en stelt hem dezelfde vraag. De vader antwoordt : "Ik ben Marokkaan en ik ben het hoofd van het gezin, dus gij zijt Marokkaan. Maar waarom wilt ge dat weten?" Waarop de jongen antwoordt : "Wel ik wordt binnenkort 16 en ik zou graag een brommerke hebben zoals mijn vrienden. Ik wil alleen maar weten of ik het moet kopen of pikken. |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Wist je dit al???
Volgens de wet mogen de LIBANESE mannen seksuele betrekkingen hebben met dieren, op voorwaarde dat ze van het vrouwelijke geslacht zijn. Seksuele betrekkingen met een mannelijk dier is een misdrijf, waarop de doodstraf staat . (zo hoort het )
Volgens de wet mag in BAHREIN een dokter van het mannelijke geslacht een vrouw aan een gynaecologisch onderzoek onderwerpen, zonder echter haar genitaliën te bekijken, tenzij via reflectie in een spiegel. (wat een volk)
In INDONESIE wordt masturbatie gestraft met onthoofding .. (zou men dat in het westen doen , bleef er niemand over )
In HONG KONG mag een bedrogen vrouw haar overspelige man doden, zo zegt de wet, maar alleen met de blote hand. De minnares van de man daarentegen mag ze ombrengen zoals ze verkiest. (rechtvaardig, toch?)
In CALI, COLUMBIE, mag een vrouw alleen seksuele betrekkingen hebben met haar man en de allereerste keer dat dat gebeurt, moet ook haar moeder in de kamer present zijn. (dat kan meevallen, dat kan tegenvallen )
Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. (in mijn volgend leven wil ik een varken zijn)
Mensen en dolfijnen zijn de enige soort die seks bedrijven om er plezier aan te beleven. (daarom dat Flipper altijd lacht )
De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong. (geen commentaar)
Sommige leeuwen doen het meer dan 50 keer per dag. (in mijn volgend leven wil ik nog altijd een varken zijn, ik verkies kwaliteit boven kwantiteit )
Het oog van de struisvogel is groter dan zijn hersenen. (ik ken mensen met hetzelfde probleem)
Zeesterren hebben geen hersenen. (zulke mensen ken ik ook)
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Handleiding voor de man Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Begin ik me ook af te vragen... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Volgens de wet mogen de LIBANESE mannen seksuele betrekkingen hebben met dieren, op voorwaarde dat ze van het vrouwelijke geslacht zijn. Seksuele betrekkingen met een mannelijk dier is een misdrijf, waarop de doodstraf staat . (zo hoort het )
Dat is omdat ze het verschil met hun eigen vrouw niet kunnen zien. Wie weet wat er onder de burka zit?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Waarschijnlijk van z'n smartphone tijdens het blanken! Née hoor ron ze zijn weer hilarisch . Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kijken is leuker dan lezen jwt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De hemel heeft me een engel gestuurd. De hemel wilde haar niet en heeft haar naar mij gestuurd.Ik wil haar ook niet, dus stuur ik haar naar jullie: Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
KEEP IT!!!!! |
|
|
|
|
Flauw hoor
wilde haar meenemen voor kika kan ze op de uitkijk staan |
|
|
|
|
ik zoek nog een koppel maatje dus neem dr maar voor me mee dan ron |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ik zoek nog een koppel maatje dus neem dr maar voor me mee dan ron Je ging toch met Frank? Misschien kan hij zich wel verkleden heb je een setje |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.