25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb hier nog een hoop stickmix en wil het (weer) gaan gebruiken, alleen ik kon altijd me stickmix weggooien na een paar dagen omdat er dan al de schimmel opstond.
wat is het beste om je stickmix simpel mee aan te maken en daarna te bewaren? hoeft niet uitgebreid te zijn, zat zelf aan stickmix en een olietje te denken, |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb een emmer mix al twee jaar staan. Om het vochtig te maken heb ik een paar blikjes sardine in olie en een schet spicy chicken oil er door geroerd. Het ziet er nog goed uit en het ruikt ook nog goed. Of ik het nog ga gebruiken weet ik niet, maar je kunt het met olie dus best lang bewaren.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@ ruud die sardine kan je toch maar beperkt houden als het uit het blik is? |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Nou zit ik inderdaad even na te denken of ik in die emmer ook sardines heb gegooid, of alleen spicy chicken. Sardines in olie blijen anders wel lang goed.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Tja, het ligt vaak aan de vis uit blik waardoor de boel bederft! beter je stickmix droog bewaren en later pas mengen met vloeistoffen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vis eigenlijk 99% van de tijd met de pen/brok maar leg tegenwoordig heel soms 1 hengeltje bij met de pieper, en om de 1 of andere reden maak ik altijd veels teveel stickmix aan, en resultaat dat ik het dus elke keer kan weggooien.
als ik alleen de droge mix meng met een olie, is het dan lang houdbaar, dus zonder tonijn of andere producten die snel schimmelen? of mss in de vriezer bewaren? |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.