5 ponder Lid sinds: 14-7-2011(UTC) Berichten: 13
|
hallo iedereen ik zou men 2 spinhengels willen herbouwen omdat de lak er wat afpelt enzo... ,daarmee wil ik zeggen alle ogen afhalen en nieuwe opbinden en de handvaten veranderen naar een kurken greep de reelhouder zou ik laten zitten, heeft iemand hier ervaring mee dan hoor ik het graag hoe dit allemaal in zijn werk gaat gr tim (karper) Bewerkt door de gebruiker maandag 25 juli 2011 02:29:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb je tijd over??? weet wel van zelf een keer proberen dat een oog eraf halen en er opnieuw opzetten ......werk is! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
das echt heel erg veel werk hoor ik zou als ik jou was je hengel gewoon zo houden want volgends mij kan de hengel er alleen maar verder kapot van gaan |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Op internet ff zoeken , daar staat het wel ! Die ogen ed zou ik ook lekker laten zitten , nieuwe reelhouder + kurk ofzo is volgens mij nog wel te doen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
je hebt vaak ook een harde en zachte kant op je blank, en als je je ogen net aan de andere kant terug zet dan heb je een compleet andere actie met je hengel. kijk hier ff, paar mensen die hun stokken hebben verbouwd. http://www.karperwereld....pic.php?f=38&t=60127 |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-7-2011(UTC) Berichten: 13
|
hallo iedereen ik heb ondertussen vannamiddag naar een maat geweest die dit ook al een tijde doet ik hem gevraagd of hij het mij eens wou voortonen (ik heb het over ogen binden)en dit lukt aardig goed, zoveel tijd neemt dit niet in beslag vind ik ik heb trouwens schoolvanantie dusja tijd zat! ik zal eens een foto maken van voor en na grtj
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.