5 ponder Lid sinds: 3-3-2011(UTC) Berichten: 19
|
He gasten zit te twijfelen tusen 2 types molen van shimano. De Ultergra xsb of xtb vraag me af of de baitrunner spoel van xtb meerwaarde heeft ten opzichte van de normale spoel van de xsb. Vind zelf de xsb wel een supermolen om te zien en de slip is super soepel maar dat is geen baitrunner systeem. Heeft iemand ervaring met deze type molen ? Gr Bootje
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb ook een baitrunnerspool maar ik gebruik hem nooit |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wil het twijfelen niet vergroten maar wil je graag de CI4 XSA serie adviseren. Beetje duurder in aanschaf, een stukje lichter van gewicht en wanneer je eenmaal met instant drag gevist hebt wil je waarschijnlijk niet anders meer. Jaren plezier van ...... Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik heb zelf de biomaster xsb heeft een instant drag het werkt fantastisch je raakt er heel snel aan gewent |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
bigbait runner longcast !!!!! me maat heb de ultegra 14000 ook mooi ding maar ik heb liever de bait runner achter op |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
BIG dat zeg je goed!! Zijn nu wel heel mooi geprijsd
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
daarom ron ik had er 2 voor 290 die van me maat zijn al 5 jaar oud ofso en nog steeds goed |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.