35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
welke rig's gebruiken jullie op een betaal water en met wat vissen jullie en hoe voern jullie |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik ben een beginnende karpervisser maar volgensmij mot je overal zowiezo weerhaakloos vissen. verder zijn er meestal een paar maatjes die je maar mag gebruiken. en dan is de rest afhankelijk van het type aas en bodem... het voeren ligt aan de afstand denk ik ... kan je er met pijp,spod,schep bij of een voerboot. denk dat veelal met boilies wordt gevist.. dat is wat ik er van weet/over denk Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juli 2011 17:18:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 31
|
Waarom weerhaakloos? Ik krijg er aleen maar een negatief gevoel bij, haak heeft teveel beweging zonder weerhaak en doet meer slecht dan goed.
Rigs en voeren? Ligt aan het type water,wier, obstakels...Leg ons even uit hoe het water in elkaar zit en misschien kunnen we je verder helpen.
Zelf zou ik vissen met boillies, neem er allesinds genoeg mee. Je weet nooit dat de vis zeer los is en dan mag je zeker wel eens doorvoeren..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Staat bij het water beschreven wat wel en niet mag |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
Nicolas schreef:Waarom weerhaakloos? Ik krijg er aleen maar een negatief gevoel bij, haak heeft teveel beweging zonder weerhaak en doet meer slecht dan goed.
Rigs en voeren? Ligt aan het type water,wier, obstakels...Leg ons even uit hoe het water in elkaar zit en misschien kunnen we je verder helpen.
Zelf zou ik vissen met boillies, neem er allesinds genoeg mee. Je weet nooit dat de vis zeer los is en dan mag je zeker wel eens doorvoeren.. tja dat zijn nou eenmaal de regels van de meeste betaalwateren....
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.