CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
ik ga vandaag vissen, ik zal een fotootje maken. ik weet het ik zei dat ik gister een foto zou maken maar ik moest alles heel snel pakken en toen ben ik de steunen voor 1 hengel vergeten dus kon ik maar met 1 hengel vissen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tom98 schreef:ik ga vandaag vissen, ik zal een fotootje maken. ik weet het ik zei dat ik gister een foto zou maken maar ik moest alles heel snel pakken en toen ben ik de steunen voor 1 hengel vergeten dus kon ik maar met 1 hengel vissen Haha lekker is dat |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
ja toen ik er achter kwam deed ik precies he zelfde als deze smiley:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Fotoke van mijn hedendaagse opstelling |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Fotoke van mijn hedendaagse opstelling Mooie set zeker de pod Welke beepers zijn dat eigenlijk? Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
Mijn winteropstelling Wanmaker heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carppassion schreef:Ron van Houtum schreef:Fotoke van mijn hedendaagse opstelling Mooie set zeker de pod Welke beepers zijn dat eigenlijk? Mvg Patrick ik vermoed de Fox Eos |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
volgens mij zijn het piepers van solar...... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ding ding ding u gaat door naar de volgende ronde Hahaha Zijn idd de Solar V10i |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
haha wat heb ik gewonnen???
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Een ongelovelijke natte plakkerige naakte knuffel met bijbehorende tongzon van Ron! gigglesmil |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie set Ron! Die Matrix pod heeft idd wel wat!
|
|
|
|
|
Tnx guys
Ben er ook tevreden mee alleen nog een keer langere steunen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Ron van Houtum schreef:Tnx guys
Ben er ook tevreden mee alleen nog een keer langere steunen hoezo word je te oud om te bukken:-" ? |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Whahaha dat nog net niet maar is makkelijk als je een x hoger moet vissen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Hehe dat klopt |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Franky26 schreef:Ron van Houtum schreef:Tnx guys
Ben er ook tevreden mee alleen nog een keer langere steunen hoezo word je te oud om te bukken:-" ? Mischien heeft Ron wel vismaten waarbij je liever niet bukt. :-" Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
ron bukt graag |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
setje carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ron bukt graag Ja om een biertje te pakken |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.