15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
hej mensen, ik ga volgende week een week naar de ardennen met mijn zwager en zus. ik en mijn zwager willen daar veel karpervissen er zit namelijk ook een karper vijver bij de camping en nederlandse eigenaren. maar we hebben een probleem en dat is dat we geen aanhangerrijbewijs hebben en geen busje. dus alles moet in 1 auto gepropt worden. mijn vraag was weten jullie mischien of je ergens goedkoop een busje voor een week kan huren.? of dat er nog andere oplossingen zijn voor dit probleem. en dan bedoel ik niet aanhanger rijbewijs halen want dat gaat niet lukken op korte termijn. bij voorbaat dank.
stef huiskes:-" |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
huur een dakkoffer van 650liter kunnen 2 stretchers in met stoelen of hengels neem geen foudraal mee stop de hengels in pouches en molen ook apart
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Wil je zus niet met de trein? Zo ben ik een keer gegaan. Ik met mijn zoon met de visspullen in en op de auto en mijn vrouw en dochter met de trein. Dat was meteen de laatste keer dat ik op vakantie gevist heb.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
voor een aanhanger tot 700 kilo is volgens mij geen ander rijbewijs nodig.
Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Met een rijbewijs B mag u een personenauto of bestelauto met aanhangwagen besturen. De aanhangwagen mag, inclusief laadvermogen, niet meer wegen dan 750 kilo.
In bepaalde gevallen mag u, met alleen rijbewijs B, een aanhangwagen trekken die zwaarder is dan 750 kilo. U moet dan voldoen aan 2 voorwaarden:
De lege auto moet zwaarder zijn dan de aanhanger maximaal mag wegen. De totale combinatie (dus auto en aanhanger samen) mag niet zwaarder zijn dan 3.500 kilo. Er wordt daarbij gekeken naar wat de aanhanger maximaal aan gewicht kan vervoeren. Dat, plus het gewicht van de maximaal beladen auto, mag niet zwaarder zijn dan 3.500 kilo.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
klopt |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
probleem opgelost lijkt mij.
|
one life live it |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
diesel schreef:voor een aanhanger tot 700 kilo is volgens mij geen ander rijbewijs nodig.
Gr Erik ja dacht ik ook al aan maar er zit geen trekhaak op de auto... maar dak koffer is een optie. mijn zus en de trein ... hmmm was het maar zo'n feest Bewerkt door de gebruiker maandag 25 juli 2011 18:41:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
trekhaak zit der in een uurtje of 2 onder dak koffer ook handig |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
het hoeft niet je zus te zijn jij ken ook met de trein het is wat je er voor over wil hebben |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij de borent een vw caddy nieuw model voor 25 eu per dag! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
of mischien is dit wat ?? ken de kleding van de vrouwen ook mee ! ERONDER !! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juli 2011 00:14:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.