CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Nieuw PR gevangen op 't Neerven te Bladel!
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 7
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Proficiat met je nieuwe PR!!
Wel jammer dat je naar de lens kijkt, heb ik hier al bij verscheidene man/vis foto's opgemerkt. Probeer naar de vis te kijken hoofd of staart en deze komt veel mooier uit want de aandacht wens je toch naar de vis te trekken of niet soms?
Is geen verwijt maar opbouwende kritiek.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Proficiat met je nieuwe PR! mooie vis!
@Frank: voor het laatst is daar al eens een discussie over geweest ivm hoe je moet kijken op foto's enzo... iedereen doet dat op zijn manier eh, ik vind in de lens kijken veel beter als dat ik naar de vis kijk! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
proficiat man!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
gefeliciteerd . en doe vooral waar je zelf zin in hebt , als jij je foto zo wilt maken lekker doen ! ik vind het wel gaaf !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
dat vind ik ook, het gaat toch ook om de vissr die hem gevangen heb en gefeliciteerd met je pr een erg mooie vis!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Gefeliciteerd met je PR. Maak de foto's lekker zoals jij wilt, het is puur een kwestie van smaak
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
Gefeliciteerd man met je PR. super
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
van harte met je pr. grtn sander(vissen)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 7
|
Bedankt mensen! Ik weet dat de vis er beter uitkomt als je je gezicht richt op de kop van de vis. Normaal gesproken doe ik dit ook altijd. Maar als je weet op wat voor een manier ik deze schub heb gevangen dan begrijpen jullie het wel. Ook is dit een erg moeilijk water en is het bestand niet al te groot. Ik schat dat het 'oude' bestand niet erg groot is en dat dit wel één van de topvissen is die daar rondzwemt.En als je deze vis er dan uithaalt terwijl je een dagje aan het vissen bent ben je wel blij hoor! Sommige mensen hebben er dit jaar ik weet niet hoeveel nachten vooor moeten zitten.. groet, Rens
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Ook luek dat je er bij vermeld waar je hem ving. !!!!!!!! |
"t`lupt zoals t`lupt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
neem aan dat je dat niet zo vriendelijk bedoeld?? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik denk dat het niet uit moet maken hoe je kijkt. De foto is altijd voor jezelf. Ik maak altijd meerdere foto's, waarbij ik naar de vis kijk en naar de lens. Zo bepaal ik later welke foto/foto's ik wil behouden voor mijn archief.
In de lens kijken kunnen mooie foto's opleveren, omdat je dan in de ogen van iemand kijkt en daar de vreugde in terug ziet.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Nieuw PR gevangen op 't Neerven te Bladel!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.