50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:@Carpteamzhz,Let even op je taal aub!
Ik heb je laatste post hierom verwijderd!
was het zo erg Tim? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ja Ron..
Schelden en schelden met erge ziektes accepteren we niet. Daarom heb ik de post verwijderd. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Juist gehandeld Tim van de K ziekte ben ik gelukkig genezen
daarom vroeg ik ook hoe heb je het gezegd zo'n agressie komt niet zo maar denk ik |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Carpteamzhz weet nu dat het niet kan en heeft ook gezegd hier op te letten en het niet meer te doen. Hierbij is het dus klaar en gaan we weer ontopic! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
ok Mijn humeur is echt TOP
morgen weer werken
Joepie |
|
|
|
|
Ik zit nog een nachtje thuis van mn werk omdat mn pols en elleboog nog vet pijn doen door de valpartij van vorige week donderdag. Morgen ff aankijken,dan werk ff bellen hoe of wat. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Zalig gevoel: gisteren is onze oogappel gedoopt en alles is perfect verlopen. Goed gegeten, gedronken en geamuseerd.... En vanavond eindelijk nog eens een sessie doen, als het weer ni veranderd?! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Yeah Mijn humeur is top!! Net het verlossende telefoonbtje gekregen en we kunnen starten op een water hier!! Moet die gene wel een flesje drank brengen maar dat komt wel goed haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
wat nou dan lodewijk,een prive put in zwolle?? k moet morgen weer werken na 3 weken vakantie gehad te hebben......monkey |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
zoiets |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
denk dat lodewijk op slinkse wijze iemand heeft omgekocht om dit jaar toch nog kans te maken op een kerpertie |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
stefan everts schreef:denk dat lodewijk op slinkse wijze iemand heeft omgekocht om dit jaar toch nog kans te maken op een kerpertie Ik zeg kweekvijver... Hahaha |
Linkloos |
|
|
|
|
kweekvijver is waardeloos man haha |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
inclusief vandaag nog 3dagjes werken, dan begint de zomervakantie voor de 2de keer ook weg met dat vroege opstaan, nu net ik er aan gewend was geraakt x) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mijn humeur is vandaag wat minder,
Gister zat ik nog lekker in Italie en nu weer in Nederland. Maargoed alles gaat door en zo ook het gewone leven...
Maandag beginnen met mijn nieuwe baan, ik heb er zin in. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Welkom terug in dit zomerse land Peter! Leuke vakantie gehad??? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
wegens problemen en drukte op het werk zit het vissen de komende 2weken in een heel erg diep dal, wordt niks alleen maar er aan denken en op het internet er mee bezig zijn gaah gaah gaah gaah gaah Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juli 2011 22:53:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Een lekker vooruit zicht Steef
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Lang leve de vakantie he steef!!
Ik ga van het weekend lekker vissen bij mij is het lkkr rustig op het werk recess!!! Woeoeoe |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.