30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
lekker dan, zit gewoon thuis geen idee wat k nog achter de pc doe haha
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier is het huemeur zeer positief. Dadelijk 8uurtjes gaan werken en daarna plankgas richting Frankrijk 5 nachtjes gaan prutsen, hopelijk eindelijk die 50ponder op mijn mat waar ik nu al 2 jaar op jaag. Grtz
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-5-2011(UTC) Berichten: 72
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
succes sven, ik vertrek volgende week zondag
mvg wim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
toch maar in me eentje gegaan vannacht en kan weer 2 snotjes bijschrijven........ we houden vol |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
sven vq schreef:hier is het huemeur zeer positief. Dadelijk 8uurtjes gaan werken en daarna plankgas richting Frankrijk 5 nachtjes gaan prutsen, hopelijk eindelijk die 50ponder op mijn mat waar ik nu al 2 jaar op jaag. Grtz Hoop voor jou dat het beter weer gaat worden als voor ons. Ben net terug uit frankrijk(10 uur sturen). Van de 8 dagen zijn we er 4 gebleven. regen,regen en regen Voorspellingen zagen er niet rooskleurig uit...... Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
|
humeur is zwaar beneden peil! heb een nachtje op het buro mogen overnachten |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
|
Net een nieuwe tent gekocht, steekvlam uit kachel tent naar de tering.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lode wat heb je nu weer uitgevreten? Gijs zelf niets gelukkig
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Balen Gijs dat je tent naar de kloten is. Maareh, een kachel met deze temperaturen? |
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
|
Ron, zelf heb ik niets.Jeroen, ik wilde de kou even uit de tent halen, even paar minuten aan en dan weer uit zetten,deze week best veel regen gehad dus het was klam weer.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Lode wat heb je nu weer uitgevreten?
het kwam dr op neer dat ik tegen de peperbus stond aan e zeiken maar dat mocht niet. werd aangesproken door een paar agenten en volgens mij heb ik behoorlijk bijdehand gedaan tegen ze want voor ik het wist had ik boeien om en zat ik in het busje. mooi kut allemaal, ben nu wel weer even genezen van het stappen hier pfffff |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Beetje lullig he. Gewoon in de bossen pissen tijdens het vissen... Daar waar jij je zinnen op hebt gezet, zijn bossen zat. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
|
dit was niet tijdens het vissen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Daarom, wildplassen heeft meer kans van slagen tijdens het vissen. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Zit mijn buurman weer te klagen dat het weer regent....
Stop met klagen buurman, er zal altijd meer regen langs je vallen dan op je Haaaaa
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
naja vandaag niet best dagie eindelijk vakantie regent het ik moest en zal gaan vissen ik eindelijk zitten eerst meerk*tten op me stek ik verkassen ik leg 5 minutjes in komt er een snoek visser die door me lijn heen gaat dus ik zeg der wat van en ja hoor ruzie hij geeft een trap tegen me rodpod dus ik douw hem weg en ja hoor klap te pakke toen gaf ik hem nog een klap en nog wat heen en weer gedouw hij met ze *****bootje verder en ik in pakke ben ik thuis ben ik me net en onthaakmat vergeten kom terug naja het lag er nog maar goed oog kapot en nog geen vis Beetje jammer dat mensen niet van je spulle kunne blijven vanavond maar naar me andere stekkie en nog paar uurtjes zitte Na regen komt zonneschijn nou ik ken niet wachten ! Gr Frank Bewerkt door de gebruiker zondag 17 juli 2011 19:42:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
hmmm lekker vissen zo maar hoe heb je het gezegd? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
@Carpteamzhz,Let even op je taal aub! Ik heb je laatste post hierom verwijderd! Bewerkt door de gebruiker zondag 17 juli 2011 19:42:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn humeur? klote
mijn thuis watertje is dood/op
er is geen vis meer uit te halen, daar komt nog is bij dat meerdere vissers het op dit water hebben gemunt en ze vangen allemaal niks maar toch blijven vissen.
Ik geef het op, ik wil niet negatief overkomen of iemand met vooroordelen enzo maar sinds de polen hier vissen pak je helemaal niks meer, zelfs geen brasem.
helaas!
maar ieder nadeel heeft ze voordeel
opzoek naar een nieuwe uitdaging een nieuw project!!! alle tips zijn welkom haha |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
whaha lodewijk,lekkere matrasjes daar he??? broodje kaas of ham?? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.