20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Het is een echte bekkentrekker gebleken, af te raden... <' ))>< |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Je beste maatje mee naar de waterkant.... Hoe mooi kan het zijn.
Ik ben altijd wel blij als mn hond(en)bij me zijn. En dan vooral mijn oogappeltje. Als die mee is vissen word het vissen alleen maar leuker.
En s'nachts ook nog eens een wakend oor en houd ongenode gasten uit de buurt:-)
Aanlijnen is onnodig want weglopen doen ze niet..
Ze hebben het ook veel te goed om weg te lopen:-) Maatjes voor het leven.
gr Erik
|
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Een van mijn hondjes. Troy.....140 pond en geen respect voor hengels en al helemaal niet voor de tent. Als hij mee gaat op de boot en hij ziet een eend springt hij het water in. Al vaar ik midden op het meer. Hij vindt het prachtig om mee te gaan met de baas. Jaren geleden wilde hij nooit zwemmen en dat leek me te gek voor zijn spieropbouw. Verwoede pogingen gedaan waarbij ik in het water eindigde en Troy op de kant stond met een big smile. Tot ik hem mee nam om te voeren. De vele boilies die ik het water ik gooide, werden hem te veel. Zonder aarzelen dook hij er achteraan en van af toen was hij niet meer weg te krijgen van alles wat op water leek. Maar Troy meenemen op een karpersessie is geen optie. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@coatednuts, ja klopt man |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Hier gaat er ook altijd een mee. Hij vind het heerlijk!! Ik hoef me spullen maar te pakken en hij staat al klaar. Ik moet hem alleen vast leggen want die van mij is ook zoon water rat.
|
|
|
|
|
en een bull terrier
Leuke honden mannen. Was laatst over de dijk aan het wandelen, grijpt die van mij een konijntje. Trots bleef ie erbij staan, hij liet zelfs los toen ik hem dat zei. Het konijntje lag te stuiptrekken en ik vond het geen fijn gezicht. Vind het lastig om me hond te straffen, want ik heb hem zelf geleerd om muizen te vangen. Instinkt, can b a biatch... Wat zouden jullie doen? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Blijft een machtig beest Ed Hoe oud is die nu? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
onze hond was ook gek op water,en lekker zonnen aan de waterkant.helaas hebben we haar in moeten laten slapen kort geleden |
houdoe en bedankt |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-7-2011(UTC) Berichten: 13
|
ik heb ook een bordeaux dog maar kan hem nooit meenemen omdat de auto te klein is ;p
|
|
|
|
|
Mooi hondenras die doggen. Af en toe een klets speeksel om de oren, scheelt weer douchen. Jammer jvs, dat je hem hebt in laten slapen. Wat scheelde er aan? |
|
|
|
|
Hey Ron troy is nu alweer 7 |
|
|
|
|
|
coatednuts schreef:Mooi hondenras die doggen. Af en toe een klets speeksel om de oren, scheelt weer douchen. Jammer jvs, dat je hem hebt in laten slapen. Wat scheelde er aan? hij was al op leeftijd,en zakte vaak door zijn achterpoten heen,ook als hij zijn behoefte aan het doen was,daarbij kwam ook nog dat ze staar had,en de voorpoten kraakte vaak,als ze liep. samen met de vrouw besloten om haar in te laten slapen,de laatste week voordat we dat besloten,kon ze amper zelf overeind van haar kussen.moelijkste beslissing uit mijn leven tot nu toe,want je hecht je erg aan je hond. het was trouwens een bull mastif,die worden gemiddeld maar 6-7 jaar oud ze was ook voor een vrouwtje erg zwaar.(65kg) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 juli 2011 18:08:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Dat deed de dog van me ouders ook toen ie oud werd. Aparte honden, zo zijn ze in de kracht van hun leven en zo zijn ze weer oud en grijs. Maar wat een kracht dan ook he, als ze op top zijn^^ Neem je er weer een? |
|
|
|
|
Even kijken of ik er mijn trots op kan krijgen.... Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
|
Dit is mijn oogappeltje. En mijn ras voor het leven. Dit is diesel Gr Erik Bewerkt door de gebruiker zaterdag 16 juli 2011 11:01:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
|
coatednuts schreef:Dat deed de dog van me ouders ook toen ie oud werd. Aparte honden, zo zijn ze in de kracht van hun leven en zo zijn ze weer oud en grijs. Maar wat een kracht dan ook he, als ze op top zijn^^ Neem je er weer een? nee,we nemen geen hond meer,we willen zo'n beslissing niet nog een keer nemen,mijn vrouw is er nog niet goed van.. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.