45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Heeft er iemand meer info over dit kanaal? vooral ivm visbestand |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
kenny schreef:wat wilt ge weten? dat staat er toch bij ? Hij vraagt : vooral ivm. visbestand ? waarschijnlijk, of er veel zit, makkelijk te vangen is.. de vragen die in iedereen hun hoofd wel afspeelt he |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
zoals de andere michiel al zegt... vooral of het de moeite is om er eens een dagje op karper te komen vissen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
chiele schreef:zoals de andere michiel al zegt... vooral of het de moeite is om er eens een dagje op karper te komen vissen Dat zijn ook de meest gestelde vragen, |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Is wel de moeite er eens uit te pakken maar is absoluut een die-hard water.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
Voor 1 dagje zou je beter thuis blijven. :-"
Het is een hard water en de vangsten lopen niet van een leien dakje. De kans dat je iets vangt op 1 dag zonder voorkennis van het water schat ik ZEER laag
|
|
|
|
|
hehe, dan maar thuis blijven wonende net onder brussel is damme net ietsje te ver om te gaan observeren enzo mag je daar eiglk nachten doen? |
|
|
|
|
Nachten mag je daar niet doen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
is het een openbaar water waar je een vergunning voor bij de post kan krijgen? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:is het een openbaar water waar je een vergunning voor bij de post kan krijgen? jep @ kenny, dan maar op zoek naar een ander water |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-7-2011(UTC) Berichten: 3
|
kenny schreef:Nachten mag je daar niet doen. je mag nachten op het stuk van brugge tot de siphon. Met een bivvy zonder grondzeil of met de auto
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2011(UTC) Berichten: 4
|
zeg ben je daar zeker van
en heb je het op de damse vaart ????
|
|
|
|
|
djke schreef:zeg ben je daar zeker van
en heb je het op de damse vaart ????
denk het wel ja |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2011(UTC) Berichten: 4
|
wel ik moet je zeggen dat dit mij water wel is ja ik haal er daar wel uit boven de 15kg ze
en ik ivm met het vis bestand er zit karper op boven de 20 kg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.