45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
JOOOOEEEEEHOOOOOOEEEEEE!!!! Ik heb goed nieuws!!
Na het 2e sollicitatiegesprek van vandaag heb net te horen gekregen dat ik de baan heb gekregen.
Wat ben ik blij dat er weer zekerheid is!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Nog 1 dagje werken en dan eindelijk vakantie . Ik hoop dat ik nu eindelijk de mogelijkheid heb om weer eens te gaan vissen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
hennep staat op het vuur , zometeen naar het water toe en hopen op een karperrrrr
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Lekker hoor peter!! En waar ga je werken?? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Bij Jan Reek Natuursteen in Hoorn als verkoper/werkvoorbereider.
Het is een groeifunctie, ik ben benieuwd wat ik kan verwachten na de vakantie.
De eerste indrukken zijn iig positief.
Ik moet alleen nog het salaris onderhandelen en het contract tekenen.
Dat doe ik morgenmiddag.. de volgende dag ga ik al met vakantie... dus ik kan met een gerust gevoel weg iig. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Toch met een goed gevoel op vakantie scheelt hoop stress!!
In ieder geval prettige vakantie!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
goed bezig peter,
fijne vakantie alvast en succes met je nieuwe baan. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
peter servais schreef:Bij Jan Reek Natuursteen in Hoorn als verkoper/werkvoorbereider.
Het is een groeifunctie, ik ben benieuwd wat ik kan verwachten na de vakantie.
De eerste indrukken zijn iig positief.
Ik moet alleen nog het salaris onderhandelen en het contract tekenen.
Dat doe ik morgenmiddag.. de volgende dag ga ik al met vakantie... dus ik kan met een gerust gevoel weg iig. gefeliciteerd! das iig met een goed gevoel op vakantie gr Erik |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Peter, proficiat. Nog onderhandelen over je salaris? Een tip. Zeg dat je een fanatieke karpervisser bent en daarom de financiële middelen hard nodig hebt. Dan lukt het beslist:-" |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Humeur zit hier heeeel goed. net nieuwe stek gaan aanmaken, na 10 minuten riet zitten weg te kappen, kom ik eindelijk aan het water en liggen er in eens een stuk of 20 karpers voor mijn neus! :-" |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
humeur zit laag. Het groot verlof komt in principe een weekje te laat. het werktempo was vandaag te gek voor woorden, tot Volvo Cars plots besloot te staken, waardoor ons bedrijf ook stil kwam te liggen. Door die idiote actie van Volvo Cars is de kans groot dat ik zaterdagochtend om 4u terug naar het werk mag vertrekken. En ik haat die volvo S60, klotebumpers waar je je handen op stuk slaat. nu een frisse pint, zal deugd doen. volgende week vrijdag wel richting frankrijk vertrekken, da's al heel wat beter.
Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Peter! Super! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties mannen !! Het geeft zeker een goed gevoel om na slecht nieuws (het niet verlengt worden van je contract) direct alweer goed nieuws te hebben (een nieuwe baan). Het is echt een last die van je af valt.. zeker met een hypotheek op komst. Hopelijk bied dit bedrijf meer zekerheid en heb ik het er naar mijn zin. Maargoed, dat is voor na de vakantie. Nu eerst maar is lekker 2/ 2,5week naar Italie. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
pff werken werken werken nog tot volengende week donderdag werken en dan vakantie maar ja het hoort der bij ben blij dat ik gewoon werk heb en het druk is maar togh wel lekker vakantie want zit der weer lekker doorheen zometeen 4 weeken hellemaal niks doen ja vissen bier drinken feesten en ja dingen achter de schermen zeg maar FRANKRIJK 2011 komt der aan |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Gefeliciteerd Peter, en vast een fijne valantie toegewenst. |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Beste heren, Dit weekend zijn lodeijk en ik weer aan het vissen van vrijdag tm zondag. In de buurt van utrecht mocht iemand willen komen kijken of mischien zelf een hengeltje uit willen gooien is van harte welkom . Ping of whatsapp dan even (zie topic ping). Want zitten zo aan de waterkant. Met vriendelijke groet, Frank(vissen) |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik kom er van et weekend gezzelig dagje bij zitten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Mijn humeur Aan de ene kant goed, want het is bijna weekend. Aan de andere kant slecht.. loop nou al week met een flink ontstoken enkel. Helaas nog geen verbetering ondanks ontstekingsremmers en pijnstillers. Wordt een weekendje op de bank.. saai.. tenzij die carpcam live gaat natuurlijk....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Anjetha schreef:Mijn humeur Aan de ene kant goed, want het is bijna weekend. Aan de andere kant slecht.. loop nou al week met een flink ontstoken enkel. Helaas nog geen verbetering ondanks ontstekingsremmers en pijnstillers. Wordt een weekendje op de bank.. saai.. tenzij die carpcam live gaat natuurlijk.... Sterkte met je enkel! 1 voordeel heb je wel dit weekend je vriend is vissen dus lekker rustig |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
Guest (6),
UnknownMozillaSpiders
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.