CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo mensen
Zijn hier mensen die ervaring hebben op domaine la maveline?
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Thx Matthijs, ik ga eens even kijken!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
Kijk ook even bij www.karper-droom.be hier wordt veel beschreven. We gaan hier week 31 voor de 3e keer naar toe, stek 1/2/3. We zijn hier in het na- en voorjaar geweest en willen het nu in de zomer proberen. Persoonlijk vind ik het een super mooi water.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-6-2011(UTC) Berichten: 1
|
Erwin schreef:Hallo mensen
Zijn hier mensen die ervaring hebben op domaine la maveline?
M.v.g. Erwin hoi erwin ik ben er zelf in juni geweest er was toen veel wier aanwezig en afhankelijk van je stek keuze dicht tegen de over hangende struiken vissen hiermee het beste resultaat gehad en zeer compact voeren mvg pascal
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-2-2011(UTC) Berichten: 2
|
He erwin we zien het vanzelf wel jonge,jullie hebben trouwens stek 1(mooie stek) Ik zit met mn maatje op stek 3 en stek 2 is vrij dus kan slechter zou ik zeggen. Ik zie je Zondag 17 juli aan het water. p.s laat marco van de whisky-cola afblijfen anders sta je er snachts alleen voor haha grtz roy team westside.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-11-2010(UTC) Berichten: 2
|
De Nederlanders hebben wel de betere stekken .Wij hebben zelf stek 4.We zien wel wat het brengt. Groeten Hendry Carpking.nl
|
|
|
|
|
Ik ben wel aardig tevreden met mijn stek ja
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.