45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
timvanzanten schreef:Er is trouwens idd al een topic hierover. Aangezien we aardig op weg zijn laat ik hem open. Ik zelf luister nooit naar muziek als ik vis. Ik houdt het liever wat rustiger aan de waterkant. Als ik mag kiezen dan minimal/techno met Bart Skilz, Paul Kalkbrenner, Paolo Driver etc. Ook electro mag ik graag luisteren tot aan Fidged. Vooral Deadmau5, Kid massive, Jesse Rose, Dirtcaps, Crookers etc. Deze zomer zie ik Paul Kalkbrenner en Crookers live @Pukkelpop 2011 het waren samen met de Foo Fighters en The offspring de artiest(en) die me hebben overgehaald! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
carpfreak schreef: - Re birth of the sun
noisecontrollers toch?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-5-2011(UTC) Berichten: 16
|
Doe mij maar Red hot chili peppers, lekker rustig en mooi als je dan een kei harde run krijgt maar af en toe een beetje Angerfist er tussen door ( vooral als ik maar geen beet krijg). Gr,
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Lodewijk schreef:carpfreak schreef: - Re birth of the sun
noisecontrollers toch?? Ja volgns mij wel is van scantraxx Als je de titel op youtube in typt gewoon de bovenste Greetz, Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
ja ik heb hem hier wel op de pc staan is van frontliner had me zelf even vergist haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Mijn gillende delkims, dat is mijn favoriete karper muziek hahahahaha |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
tattootbear schreef:Mijn gillende delkims, dat is mijn favoriete karper muziek hahahahaha Zeker waar alleen niet te hard zetten gaat zo'n pijn aan je oren doen Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
als we op pieper geluiden afgaan, vind die kreunende vrouw op men Prologic setje nog steeds g-e-w-e-l-d-i-g. zeker als je een vismaat hebt die het nog nooit gehoord heeft, en dan zo 's nachts moet wakker worden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
als ik aan 1 denk tijdens het vissen is het wel Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
lekker nummertje. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
pfoe moeilijke vraag, daar waar ik een site beheerde met ruim 300.000 muziekalbums (hoe bedoel je free recordshop!) Dus ik heb zon beetje alle cd's elke genre. Als ik tijdens vissen al muziek meeneem is het of oldskool hiphop of rap. Maar ook vaak marokaanse muziek. Soms hazes...het is echt verschillend, maar vaak marokaans. Dat heb/had k standaard in de auto (nu geen auto meer) Owja als iemand nog een cd zoekt, je kan me altijd een pm sturen, en grote kans dat ik het album voor je heb. :-" |
|
|
|
|
|
ik luister de laatste tijd veel adele en laura jansen ben ff hardstyle moe |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Ik hou het liefst van de sound of silence langs de waterkant zo dat ik de vogeltjes hoor fluiten.Daar kan ik uren naar luisteren. |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Paul Jansen schreef:Ik hou het liefst van de sound of silence langs de waterkant zo dat ik de vogeltjes hoor fluiten.Daar kan ik uren naar luisteren. Volledig met je eens. Voor mij ook geen muziek als ik ga vissen. Ben blij dat ik juist uit de herrie ben Gr Erik |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
ik ben mischien niet het type wat je van mij verwacht ben anders als ik op die karpers wacht rustig ik hou me eigen stil mijn wil ik laat haters voor wat ze zijn ik hou me eigen chill IK DOE ME EIGEN DING Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juli 2011 00:54:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.