55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he ellerman hoeveel dagen ga je? en is dr nog plek voor nog 2 man?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Lodewijk schreef:he ellerman hoeveel dagen ga je? en is dr nog plek voor nog 2 man?? 3 dan he lodewijk |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
2 toch? we gaan toch met zijn 2en haha of gaan dr meer mee?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:2 toch? we gaan toch met zijn 2en haha of gaan dr meer mee?? Ohja is waar ook hahahaha nee bier is de 3de persoon:$ hahaha |
|
|
|
|
bliss gaah gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
|
|
|
|
Nee joh dit weekend drink ik met mate |
|
|
|
|
neem een sixpack mee en geen geld. bescherm mezelf haha of leen je me wat toevallig zaterdag?? haha |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:neem een sixpack mee en geen geld. bescherm mezelf haha of leen je me wat toevallig zaterdag?? haha Ik neem 2 kratten mee en me pinpas stel je voor dat ik dorst krijg of we visite krijgen hahahahha |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Op de plek waar Jerry en ik willen gaan zitten kan je maar met zn 2en bij elkaar zitten.. zit ff tedenken of er nog meer bijkunnen.. Daar moet je wel vroeg zijn anders heb je geen plek,ik ga er sowiezo vrijdagochtend rond 8uur heen.. verder hebben we hier in de buurt niet echt plassen ofzo,wel kanalen.. die plas in de betuwe zou btr zijn dan mja.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nou ik hou het ook rustig dit weekend hoor kan mijn lever even tot rust komengigglesmil
hier kan ik wel lekker een kipschotel laten bezorgenwave12 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:nou ik hou het ook rustig dit weekend hoor kan mijn lever even tot rust komengigglesmil
hier kan ik wel lekker een kipschotel laten bezorgenwave12 En dan gewoon zonder ons gaan he En je lever tot rust zoveel drinken we niet toch |
|
|
|
|
he tim is die zandput niet wat dan dit weekend??? enne ron ga gewoon mee man! gezellig |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Franky26 schreef:Ron van Houtum schreef:nou ik hou het ook rustig dit weekend hoor kan mijn lever even tot rust komengigglesmil
hier kan ik wel lekker een kipschotel laten bezorgenwave12 En dan gewoon zonder ons gaan he En je lever tot rust zoveel drinken we niet toch Mijn vader is er ook bij dit weekend en vond het wel meevallen hoor binnen 30 sec knock out in me tent |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
T probleem is dat ik de auto dan meeheb en mn vriendin zonder zit.. zouden deze week n autootje gaan. Kopen voor dr maar t zit niet helemaal mee. Morgen gaan we bij n twingo kijken voor dr en als ze die heeft voor t weekend dan kan k gewoon gaan,zoniet dan word t t weekend over 2wkn.. en ik weet niet of Jerry naar cborg wilt rijden vrijdagmiddag,hij is rond 15u klaaar.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:T probleem is dat ik de auto dan meeheb en mn vriendin zonder zit.. zouden deze week n autootje gaan. Kopen voor dr maar t zit niet helemaal mee. Morgen gaan we bij n twingo kijken voor dr en als ze die heeft voor t weekend dan kan k gewoon gaan,zoniet dan word t t weekend over 2wkn.. en ik weet niet of Jerry naar cborg wilt rijden vrijdagmiddag,hij is rond 15u klaaar.. Culemborg is maar klein stukkie toch? |
|
|
|
|
frankie het word dan maar zwolle! gaan we over 2 weken naar tim toe oke?
|
|
|
|
|
Van mijn huis in sgravenzande naar mn oude huis in culemborg rij ik een uur.. dus dat is iets meer dan n klein stukkie |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:frankie het word dan maar zwolle! gaan we over 2 weken naar tim toe oke?
Ja helemaal goed!!!!! Gaat tim v santen nog mee? Of andere leden? Moeten we ff bekend maken waar we gaan vissen wie weet komen er nog meer dan |
|
|
|
|
wat voor water wil je? kanaal klein poutje met leuk bestand of groot water en dus een uitdaging |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:wat voor water wil je? kanaal klein poutje met leuk bestand of groot water en dus een uitdaging Ik vind alles goed klein putje is wat je vanmiddag zei? |
|
|
|
Guest (30),
UnknownMozillaSpiders
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.