20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
karphunter schreef:Jawel joh ik ben er bij alles komt goed hahaha Kom je ook ja? gezellig |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ja joh gewoon me ma paar keer goed lief aankijken als dat werkt... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 juni 2011 01:29:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Word dan wel heel lief kijken |
|
|
|
|
ja inderdaad komt wel goed word gezzelig weekend
|
|
|
|
|
karphunter schreef:ja inderdaad komt wel goed word gezzelig weekend Ik hoop ut voor je maar zou wel goed komen! Je ziet wel waar we terecht komen. |
|
|
|
|
idd , ik hoop dat ik dan in zwolle terrecht kom haha zie ik de jongens van CF ook eens
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Jerry moet werken tot 15u vrijdag.. als we dan nog naar Zwolle moeten word n ramp qua verkeer enzo.. n heel weekend word m voor mij ook niet omdat ik zondag weer moet werken.. Drom kunnen we binnekort wel met n stel afspreken bij n put in de omgeving van Tie als r mensen zijb die Zin hebben.. water ligt er al 36jr.. Ik ben daarbij (als het mag he ) |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bah ben me toch een partij verrot! Maar uhhh frank ben rond 5 uur thuis dus bel me dan maar. Greets |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Ohwja trouwens ron! Volgende week komt patrick als het goed is. Kwam jij ook nog en die gekke pa van je?? Haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Tuurlijk mag dat Ron! Allern maar gzellig! Zal wel ff kijken hoeveel mensen ik er kwijt kan..sowiezo 4 maar dan zit je 2 om 2.. ga ff kieken! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Waar gaan jullie zitten in zwolle? Misschien dat ik de auto ook wel inpak en een daggie mee ga vissen. Het is een endje rijden, maar het word vast gezellig! ik hoor t wel! ligt ook een beetje aan het weer natuurlijk. Je kan daar gewoon met de vispas terecht? Geen extra vergunningen nodig? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 juni 2011 11:35:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Tuurlijk mag dat Ron! Allern maar gzellig! Zal wel ff kijken hoeveel mensen ik er kwijt kan..sowiezo 4 maar dan zit je 2 om 2.. ga ff kieken! Maar waar ligt Tie ergens |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Tussen Tiel en Culemborg in.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik wil me nergens mee bemoeien maar doe het toch. Waar zitten jullie ergens? Kom ik misschien kijken als dat mag |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Bemoei je er eens niet mee Toine!.... Grapje! Volgens mij gaan een paar jongens t weekend in Zwolle zitten. Binnekort kunnen we met een paar wel op een zandput in de betuwe gaan zitten,heb ik dit jaar al vis gevangen.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Bemoei je er eens niet mee Toine!.... Grapje! Volgens mij gaan een paar jongens t weekend in Zwolle zitten. Binnekort kunnen we met een paar wel op een zandput in de betuwe gaan zitten,heb ik dit jaar al vis gevangen.. Ik zit dit weekend op de franse wielen (als je 2 nachten kan Toine welcome zou ik zeggen) ben denk ik laat klaar voor zwolle vrijdag En het ligt niet echt bij de deur |
|
|
|
|
hmzzzz is ff kijken timmetje waar ga jij vissen dan???
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Tim_Ellerman schreef:Bemoei je er eens niet mee Toine!.... Grapje! Volgens mij gaan een paar jongens t weekend in Zwolle zitten. Binnekort kunnen we met een paar wel op een zandput in de betuwe gaan zitten,heb ik dit jaar al vis gevangen.. Ik zit dit weekend op de franse wielen (als je 2 nachten kan Toine welcome zou ik zeggen) ben denk ik laat klaar voor zwolle vrijdag En het ligt niet echt bij de deur Ron, om zelf te vissen: daar zijn de omstandigheden helaas nog veel te slecht voor. Kijken in Zwolle lukt ook niet maar tussen Tiel en Culemborg misschien wel. Het lijkt me wel leuk, of misschien wel niet om de mensen persoonlijk te ontmoeten. De FW komt beslist nog |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:hmzzzz is ff kijken timmetje waar ga jij vissen dan???
Wij gaan vrijdag hier in de buurt vissen,in Naaldwijk.. Vrijdag erna kan ik niet want dan ben ik mn auto kwijt,nieuwe banden enzo. Dat ik op die zandput ga vissen zal dan vrijdag over 2wkn worden van 15 op 16juli en miss van 16 op 17juli. Als er mensen zijn die meewillen,er is zowiezo plek voor 4 a 5 man,water is niet extreem groot,zitten meerdere 30igers en beheerder weet dat er vorig jaar nog een 18kg vis is gevangen,zeer waarschijnlijk zwemmen er ook 1 of meedere 40igers aangezien het water al 36 daar ligt en word gebruikt als recreatieput lijkt mij dat ook best logisch. Diepste stuk is +- 14mtr. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Ron, Kom je niet naar zwolle van het weekend? Komen wij wel naar jou hahahaha nee hoor . Wel jammer dat je er niet bent! Tim, ga je ook mee van het weekend? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.