45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Examens zijn eindelijk gedaan... vanavond vieren, en morgen begint mijn visseizoen pas écht! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
dagske is weeral goed. Laatste nieuwe CD van In Flames in huis gehaald en vandaag het nieuws gehad om de proefperiode voor mijn vast contract te starten op het werk. morgen weekend, zal deugd doen Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
nog anderhalf dagje werken en dan vakantie!!!! eerst een weekje lekker niks doen en dan een volle week richting FRANKRIJK |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
super Humeur, werd vanmiddag gebeld door het school : Geslaagd Nu afscheids Barbeque met de leerkrachten en onze 2 sportklassen en volgende weej : VISSEN MAAR |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Sven, moet jij nog niet vertrekken naar GMM? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
m'n humeur was redelijk goed, tot ik bij het BBQén opeens een tand miste... het doet gelukkig geen pijn dus ik kan er nog om lachen
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
whehe lol
mij humeur is op zich wel goed heb een super weekend gehad maar ohw ohw ohw wat ben ik moe zeg!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Humeur is druk....
- vandaag wezen powerkiten met een maat - morgen scooter theorie examen en savonds weken - dinsdag gesprek voor me vervolg op leiding - woensdag daggie vrij ( vissen ) - donderdag werken - vrijdag werken
En dan tussedoor nog ergens de koffers pakken voor frankrijk want daar gaan we zaterdag heen !
Druk,Druk,Druk
|
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
humeur is goed! net wezen vissen alleen niks gevange , hoop senstatie pand die 100 meter veder stond werd in gebroken politie en beveiliging ging kijken , niks 2e keer weer stil alarm , vederop stapte iemand in een auto met een andere man en de politie en beveiliging had al egzegt hoe de auto eruit zag , en het klopte beveiliger zag de auto niet kwam naar me toe snel gezegt waar ze heen ginge en politie hebt ze klem gereden! zo maak je ngo is wat mee , veel senstatie
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Frank Avezaat schreef:m'n humeur was redelijk goed, tot ik bij het BBQén opeens een tand miste... het doet gelukkig geen pijn dus ik kan er nog om lachen wow hoe krijg je dat dan voor mekaar? |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Davey Remmig schreef:wow hoe krijg je dat dan voor mekaar? ruzie (met een stokbrood) :-"
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Frank Avezaat schreef:Davey Remmig schreef:wow hoe krijg je dat dan voor mekaar? ruzie (met een stokbrood) :-" Mischien versere kopen? Of vaker je tanden poetsen met elmex |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Heerlijk een ochtendsessie aan de waterkant zitten te vissen,voordat het vanmiddag te warm wordt.... Zit genoeg leven op de stekken, nu maar hopen dat de brasems aan mijn voer voorbij gaan en karper gaat azen+vangen... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoooo net terug van mn weekendje Centerparcs Het Meerdal.. Ff lekker weg geweest,nog ff n paar uurtjes weggeweest met de penhengel maar niks gevangen. Nu op naar komend weekend want dan ga ik eindelijk weer ff een nachtje vissen met JERRY |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
@Jorden: GMM zat er niet in voor mij dit jaar, te druk met het werk vandaag goed humeur. auto zonder problemen door de keuring. Alleen jammer van het veel te warme weer, dit zeker in de combinatie met de late ploeg op het werk. Temperatuur binnen liep snel op tot over de 30°C. maar toch doorgebeten zodat de nodige volvo S60 (wat blijven het mooie wagens ) voorzien konden worden van hun bumpers. Morgen een paar dagen bij de vriendin, wordt terug genieten van een mooie tijd Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ben dit weekend ook weer van de partij aan de waterkant Alleen :-s zal wel stil zijn naar zo'n weekend Dus als iemand zich geroepen voelt:-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Ben dit weekend ook weer van de partij aan de waterkant Alleen :-s zal wel stil zijn naar zo'n weekend Dus als iemand zich geroepen voelt:-" Waar gaan we heen? |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
weekendje zwolle mannen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:weekendje zwolle mannen?? Ik ben er wel dan |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.