Welkom Vince.
Ik vis ook veel in de buurt van Hulst. De Zandput is een water van ongeveer een meter of 1.5 tot 2 diep in het midden en het staat net als de Witte bergen, Binnen vest, Zestigvoet, enz. op het vergunning van de Clingse hengelaars. Over de vangsten weet ik niet veel, ben er zelf nooit echt gaan vissen, maar over het algemeen wordt daar niet veel op karper gevist.
De binnenvest is opzich ook wel een leuk water, de meeste vissers vissen aan de molenkant en aan de boskant, hier zijn vissen te vangen tot ongeveer 12 kilo. Hier werkt eigenlijk een heleboel, boilies, pop ups, maar der wordt ook veel met gewoon particles gevangen.
Vergunningen voor de Buitenvest zijn bij De Bruijn te halen in Hulst, net als de vergunningen van de ClingseHengelsaars, maar er worden er per jaar maar een beperkt aantal uitgereikt voor de Buiten vest. Hier mag je het hele jaar door nachtvissen, wat op de wateren van de Clingse hengelaars niet mag. Op de Buiten vest is de zwaarste die gevangen is wat ik heb gehoord rond de 17Kg. Ik heb voor de Buitenvest een vergunning, maar ben er dit jaar nog niet naartoe kunnen gaan, vanwege school enz, maar nu heb ik vakantie dus ga ik er eens proberen wat te vangen.(vissen)
Over het algemeen gaan er erg veel karpervissers hier uit de buurt naar de Zestigvoet, het ligt dicht bij hulst (Clinge), en er wordt goed gevangen, vissen zitten vaak tussen de 7 a 11 kilo, met af en toe een uitschieter
Er is al een aantal keer vissen van rond de 16 gevangen.
De Witte bergen is echt een watertje waar je veel kunt vangen, je vangt er op een dagje soms tot wel 15 visjes, ze zijn niet zo groot, allemaal tussen de 1 en 5 kilo, maar er zitten er wel een paar van rond de 10 kilo. Witte bergen is echt een water voor een dagje als je is goed wilt vangen, hier werkt ook veel; boilies, particles, popups.
In de buurt van Hulst zijn best wel wat watertjes te vinden, op de vergunningen van Koewacht en Axel zijn ook leuke wateren voor Karper te vinden, maar hier ben ik nog nooit gaan vissen.
Grtn Matthieu,
En misschien kom ik je nog wel eens tegen aan het water hier in de buurt!
Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 juni 2011 13:36:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven