35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Wanneer we met 12 man bij elkaar zitten zal er van vissen toch niks komen. Dat is al moeilijk als ik met Ron alleen zit.(vissen) Bewerkt door de gebruiker zondag 26 juni 2011 21:11:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
het zal druk worden bij de organisatie tent
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Wanneer we met 12 man bij elkaar zitten zal er van vissen toch niks komen. Dat is al moeilijk als ik met Ron alleen zit.(vissen) En bedankt hoor |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik heb met jou samen maar één keer een vis gevangen en dat kostte me bijna een paar (afgevroren) vingers. Daarnaast zijn we een kilo of 5 in een weekend aangekomen.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Ik heb met jou samen maar één keer een vis gevangen en dat kostte me bijna een paar (afgevroren) vingers. Daarnaast zijn we een kilo of 5 in een weekend aangekomen. gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
klopt enigsinds wel al is het niet van het eten dan is het wel van het bier man man man wat ging dat hard zeg!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Je hebt zeker geprobeerd om Andre bij te houden?
|
|
|
|
|
da's niet eerlijk die had een auto |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
andre? no way! dan lag ik al in de greppel hoor man man man wat kan die gast zuipen en komt ie vanmorgen uit zijn tent zetten en trekt gelijk een pilsje los hahaha wat een kerel geweldig |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Stelletje zuipers |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
|
Ja ja
Laat Franky maar schuiven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb erg veel schik gehad. Alles was goed georganiseerd en de sfeer was erg goed! Erg jammer dat er (op 1 na) niets is gevangen. Maar goed.... Kanalen he . Is niet altijd even gemakkelijk Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Heeft die gene met die 1ne vis dan alle prijzen gewonnen ?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nee, allen de eerste prijs. De rest van de prijzen zijn omgezet in geld voor het goede doen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Top actie van de crew die nog eens 300€ extra binnengehaald hadden voor het goede doel!!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Inmiddels heeft stek 27 zich gemeld via het forum van karperen.net
Beste Raymond, Dennis en Bart- Jaap. ik wil mij bij deze verontschuldigen en ook distancieren van de nodige shit op stek 27. Mijn collega vond het waarschijnlijk niet nodig om die 100 meter te lopen, ik wil bij deze zeggen dat ik er wel dankbaar gebruik van gemaakt. Ik zou het ook jammer vinden als hierdoor mijn deelname aan andere wedstrijden op het spel zou komen staan. Nogmaals sorry voor het shit gedrag van mijn collega..
Dus de boodschap is ook aangekomen.
Hij heeft mij overigens ook persoonlijk nog een mail gestuurd. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
das netjes van hem! Verder bedankt Raymon voor de goede zorgen! de organisatie was toppie geregeld!
|
|
|
|
|
Het is wel opgelost zo. Ik ben vanmiddag nog even met Dennis om te tafel gegaan om even naar wat andere locaties te kijken.
Ik kan je zeggen dat als het door gaat wat we nu in gedachte hebben er zeker een leuke wedstijd gaat komen voor volgend jaar en dan stappen we af van het huidige concept met het kanaal.
Maar als dat rond is komt er meer info. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Raymon Reterink schreef:Het is wel opgelost zo. Ik ben vanmiddag nog even met Dennis om te tafel gegaan om even naar wat andere locaties te kijken.
Ik kan je zeggen dat als het door gaat wat we nu in gedachte hebben er zeker een leuke wedstijd gaat komen voor volgend jaar en dan stappen we af van het huidige concept met het kanaal.
Maar als dat rond is komt er meer info. Een tipje van de sluier mischien? |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
We gaan volgende week woensdag met z´n drieen de afgelopen editie doornemen. Wat ging er goed, wat kan beter en wat ging er niet goed. Dan de editie voor 2012 doornemen. Dan aan de gang met de locatie. Dat is de verassing, en dan rond november begint het hele circus weer in de voorbereiding.
Tipje moet nog even wachten totdag het rond is. Want anders is het tipje van iets dat misschien niet door gaat om welke reden dan ook. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.