20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
hey, Ik heb vanmiddag wat spul gehaald voor een pva mix maar vroeg me af of het een beetje wat is.... - Blood worm 3mm pellets - Hemp ground-bait - 20mm pellets ( worden gecrushed of heel ) - tonijn op olie basis - en de boillie waarmee ik vis ( trigger baits robin-red/garlic ) - mais Is dit een goede mix of kan er nog wat extra bij ( liefst iets wat je gewoonin huis hebt ) Gr Brian Bewerkt door de gebruiker maandag 20 juni 2011 22:06:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zout, chili je kan dr vanalles in gooien |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
gewoon dat chilli poeder ? uit de supermarkt ? |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
carpfreak schreef:gewoon dat chilli poeder ? uit de supermarkt ? Jep |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat kan prima zo Carpfreak! beetje zout erbij is nooit weg.denk alleen aan de te gebruiken hoeveelheden! je gebruikt alleen de olie uit de tonijn als vloeistof. ik zou nog wat toevoegen van een liquid of dip! Bij mij gaat er altijd bloodworm liquid en vortex dip doorheen nog. aminol kan ook. Waarom trouwens dips? omdat deze zo mooie uitwasemen over de bodem! probeer maar eens een witte chocolade dip op een donkere bodem!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
co-than chilisaus om mee aan temaken werkt goed. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik gebruik ook vaak het sap van de mais. Let wel op dat je het niet te drassig maakt en alles goed laat intrekken, (dan blijft je pva namelijk heel). Ik vis met dezelfde smaak boilie, en ik doe vaak gewoon knoflookpoeder uit de supermarkt door mn mix. Komt het knoflook van de boilie ook weer terug in de mix. Wil je liever een dip of liquid toevoegen, dan bestaan die volgens mij ook in de smaak/geur knoflook. Succes!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carpfreak schreef:hey,
Ik heb vanmiddag wat spul gehaald voor een pva mix maar vroeg me af of het een beetje wat is....
- Blood worm 3mm pellets - Hemp ground-bait - 20mm pellets ( worden gecrushed of heel ) - tonijn op olie basis - en de boillie waarmee ik vis ( trigger baits robin-red/garlic ) - mais
Is dit een goede mix of kan er nog wat extra bij ( liefst iets wat je gewoonin huis hebt )
Gr Brian had je toch ook kenne vragen op msn... als je ooit nog is online komt haha heb nog een paar leuke dingen te vertelle hoppa |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
davey knol schreef:carpfreak schreef:hey,
Ik heb vanmiddag wat spul gehaald voor een pva mix maar vroeg me af of het een beetje wat is....
- Blood worm 3mm pellets - Hemp ground-bait - 20mm pellets ( worden gecrushed of heel ) - tonijn op olie basis - en de boillie waarmee ik vis ( trigger baits robin-red/garlic ) - mais
Is dit een goede mix of kan er nog wat extra bij ( liefst iets wat je gewoonin huis hebt )
Gr Brian had je toch ook kenne vragen op msn... als je ooit nog is online komt haha heb nog een paar leuke dingen te vertelle hoppa Hey Ik ben elka dag online nu ook nog en als jij online bent zeg je niks terug :-( En me tele nummer staat op je hyves.... Ik hoor het wel Brian |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gebruik de korda krusha voor mijn PVA mix, pak je boilies/pellets krunch net zo lang totdat je poeder krijgt. Voeg nu tonijn zout & kruiden toe klaar is kees. Vangen maar! PS: Vis je met partikels bijvoorbeeld tijgernoten hennep voor zie het zaakje eens van zout in een bakje met water (het tegen gaan van smelten) Wie weet kan je nu gebruik maken van partikels sticks PVA zakjes. Het is een brainstrom weet niet of het werkt Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 juni 2011 16:06:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.