35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ga es op de kofie bij iemand en kom dit tegen op die mens zijn tafel , ik persoonlijk denk dat ik uit mijn dak zou gaan tegen die man Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 juni 2011 23:33:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Ik kan je link niet openen
|
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
mhh, ik kan de link ook niet openen... maar ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met een karper ;p |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Bij mij doet die het ook niet. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
nu wel heren |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
-voor mij geen koffie danku, ik ga wel op koffie bij een normaal persoon... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
ag, zal vast normaal zijn in dat land. Dat wij een comsumptievis tot sportvis hebben betiteld wil niet zeggen dat anderen er niet van kunnen/moeten leven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:ag, zal vast normaal zijn in dat land. Dat wij een comsumptievis tot sportvis hebben betiteld wil niet zeggen dat anderen er niet van kunnen/moeten leven Ik heb wel eens gehoord of het waar is weet ik niet. Maar dat hun karper zien zoals wij kalkoen zien met kerst. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ga is naar de sligro (makro mss ook wel) daar ligt ook gewoon karper in het vriesvak.
en idd in de oostbloklanden is dit gewoon eten, zoals wij hier ons kippetje en haasje eten eten zij daar karper |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
jaa die oostblokkers strope hele vijvers leeg is egt erg aant worden.... ook hier in de buurt hoor je het steeds meer... en rommel dat ze achterlate is ook niet normaal.. las pas op een forum dat ze in een plaatsje hier verderop smerges om 6 uur met nette en fuike bezig waren met 3 polen een ijver leeg aan vissen. de visser heeft politie gebeld die kwame na 15 min maar toen ware ze al gevlogen.. egt erg ze verneuke alles zo. op een vijver waar ik vaak zit is een tijd terug de grootste graskarper gevange door een pool die haalt hem uit het water en tilt hem boven zijn hoofd en smijt hem doodleuk tegen de grond om hem dood te maken..... der zaten een paar karpervissen die dat zagen zijn meteen erheen gerend en helemaal gaan flippe tegen de pool, voorover de vijver in paar klappe gegeven en hem verwijdert van de vijver en ff gewaarschuwd als die ooit nog eraan dacht om terug te komen dat dan wel anders zou lopen... en op een andere vijver met mooie grote ouwe vissen hoor je ook steeds vaker dat er snacht polen rond hangen. ik vind diep triest dat er niet wat fatsoenlijks tegen wordt gedaan.. ik weet wel dat ik een dik stuk houd in me tent legt en er ooit een betrap dat ik het hem ook zeker afleer......
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
@ carpfigter: Karper is geen heilige koe he. Als je in India met een koe doet wat we hier doen, heb je daar weer een groot probleem. Alles wel in perspectief zien man. Die mensen leven van de jacht en groot gelijk hebben ze. Hij kan zijn zoontje weer van voesel voorzien en lijkt daar trots op. Ik ben trots op hem. Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 juni 2011 13:25:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het is iig wel een beste grashapper!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
idd het is zekers geen kleintje
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-6-2011(UTC) Berichten: 15
|
Idd mooi grashapper(karper) Hebben hun ook weer eten, en hun doen er meer moeite voor dan ons met vissen dusse wel respect krijg je als je in die landen leeft als je een karper vangt denk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.