45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb misschien weer een nieuw potentieel penhengel of aas voor statisch vissen gevonden. Het zijn Surimi sticks of te wel krab sticks. Deze zijn gewoon te koop bij de plaatselijke supermarkt. Ze zijn vrij zacht van structuur maar niet zo zacht dat je er niets mee zou kunnen. Misschien vinden jullie het wat? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Ik heb geen idee of het wat is maar ik vind het nu al een slimme actie van je! laat me weten of je er wat mee vangt... De spiegel van 33 pond die ik afgelopen weekend in mijn handen had (zie vangsten juni) ving ik overigens op een teen knoflook (uit een potje van de Lidl, met chilli en olie)op een bedje van knoflook/Robin-Red/Vismeel boilies... Zo zie je maar, de karper is vaak een veelvraat! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goeie tip Peter! Ik zal eens even kijken. Ook leuk voor penvissen lijkt mij!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hier ben ik toch wel erg benieuwd naar... Succes met het testen!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Haha, ik ben er ook benieuwd naar. Ik bedacht het terwijl ik vanmiddag m'n broodje krabsalade aan t eten was. Maar als we het nou is met meerderen uitproberen, dan hebben we een beter beeld of het werkt of niet. Ik ben ook benieuwd wat voor andere vis dit aantrekt. Volgens mij hoef je ook niet gek op te kijken als je paling of snoekbaars vangt hahah. Misschien wel een leuk voorstel |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Dat vangt wel, net als garnalen of mosselen uit de supermarkt.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
idd, ik denk dat we ons beter kunnen afvragen waarom het niet zou vangen!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-8-2011(UTC) Berichten: 7
|
Zoet water mosselen in een MESH van Fox (Soort van PVA tube alleen lost deze niet op) ongeveer 25mm groot maken. En dan in de buurt van een mosselbank of mossel spot gooien met je haak alles. Ik zeg dikke runnen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
heeft er iemand al wat op gevangen? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.