10 ponder Lid sinds: 19-9-2010(UTC) Berichten: 52
|
er zijn in de omstreken van kampen ,op de grote watercomplexen ,nog maar weinig meestal niks meer te vangen ,ik denk dat het door t steeds helder wordende water komt en natuurlijk die kloteberoepsvissers aflopende zaak als je t mij vraagt
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
tsja ik wil niet zeuren hoor met heb er nu 2 nachten gezeten en ben 8 vissen rijker....
maar je hebt wel gelijk hoor want dat is wel algemeen bekend!
jij bent toch een maat of kennis van marcel hafkamp of niet??
groeten stefan |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit klopt als een bus. Ik hoor het steeds vaker en merk het zelf ook!
@stefan. Geen slechte score. Ik kan je alleen vertellen dan je eerder op het water waar je nu vist ( en die 8 vissen hebt gevangen ) gemakkelijk het dubbele kon vangen. Het is volgens mij flink achteruit gegaan.
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ja dat heb ik ook al gehoord,zo krijgen onze vrienden ook geen kans om een beetje door te groeien :(
tis raar geregeld in NL |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
ja jongens ,het is echt zwaar kloten,en het werkt overal door, pffffff dit is het eerste seizoen dat ik het niet meer weet waar ik zal gaan zitten, als het hele seizoen kloten is kap ik ermee ,op de kolk is voor mij niet weggelegd gr ferry
|
|
|
|
|
marcel ken ik wel ja ,ging ik vroeger veel mee om gr ferry
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.