CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Een Prologic throwing stick 18-20mm Deze werkt prima, ik gooi de boilies makkelijk naar de stek op +- 50m. Op z'n verst gooide ik al een metertje of 80 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 juni 2011 12:28:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik ging vandaag me dreamcatcher 2 ophalen en er stonden er 2 een met visvinder een zonder. ff een goed gesprek gevoerd en toch maar besloten om met visvinder te gaan. scheel weer achteraf gedoe enzo. kan niet wachten om hem te testen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Das geen winkel he Hahaha
Dat je hem maar vaak mag gebruiken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
jawel was in de viswinkel hier in venlo die regelt die van leon. ik had eerst de dreamcatcher 1 maar die was lek zijn ze ermee terug gegaan naar leon en heeft leon hem opnieuw gekit en had ik hem opgehaald hier in venlo en meteen gaan testen maar er kwam nog steeds water naar binnen. dus de eigenaar van de winkel hier met leon gebeld en ik zou een nieuwe krijgen. maar leon gaat eerst 3 of 4 weken op vakantie dus moest ik een tijdje wachten.. de eigenaar van de winkel hier in venlo had ook nog de dreamcatcher 2 staan een met visvinder en een zonder. ik wou eerst die zonder pakken en laterna nog een keer laten inbouwen... maar aangezien ik in aug naar frankrijk ga en het dan mooi uitkomt heb ik toch maar meteen met visvinder gepakt. scheeld ook weer opsturen inbouwen enzo.. nu ben ik in een keer klaar met een mooie boot en dat vaak gebruiken komt helemaal goed heeft iemand toevallig wat tips over het instellen van de visvinder? over bodumstructuur diepteberijke enzo ? kan ook via pm
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ik kwam terug met - emmer 2.5kg pellets - blood worm 3mm pellets - pva - pva stampper - tube,wartels,sleeves - lood - rigs - wat boillie naalden , fleur naalden , korda pulla - trigger boillies garlic/robin red ( Wat meuren die bollen niet normaal ) - en van proline liquid soak garlic/robin red ( meurt ook lekker ) Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
Soul voerbootje
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
een nieuwe onthaakmat de Nash Kaptive onthaakmat |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat ding lijkt mij ook wel wat Lodewijk! Heb je hem al gebruikt? Bewerkt door de gebruiker maandag 20 juni 2011 18:46:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
he erwin. nee heb hem net opgehaald. hoop hem dit weekend te ontmaagden haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-4-2011(UTC) Berichten: 28
|
4x Daiwa Windcast z met paralellium lijn Nash Kaptive onthaakmat, Nash kaptive sling en Nash tripod
|
|
|
|
|
welke mat heb je gehaald?? de normale of de xl? ik denk dat ik deze om ga ruilen voor de xl |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Matthieu Ruijmbeek schreef:4x Daiwa Windcast z met paralellium lijn Nash Kaptive onthaakmat, Nash kaptive sling en Nash tripod 4 daiwa's ? Vis je zovaak met 4 hengels dan ? |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
Matthieu Ruijmbeek schreef:4x Daiwa Windcast z met paralellium lijn Nash Kaptive onthaakmat, Nash kaptive sling en Nash tripod ze zijn wer op zeker?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik vis regelmatig ook met 4 hengels of meer :-" maar dan wel omdat ik het mag |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Een paar nieuwe molentjes toegevoegd aan mijn reeds uitgebreide collectie, speciaal voor de kleinere wateren en de kanaaltjes: de Penn Battle 6000, wat een slip!! Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
een rolletje invisitec 0.30 voor de heer van zanten |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 28-4-2011(UTC) Berichten: 28
|
Ik vis vanaf vorig jaar op de Rode Sluis, hier heb je keuze uit een vergunning voor 2 of 4 hengels, dus heb ik gekozen voor een vergunning met 4 stokken
De mat is een XL versie
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
fox rx micron bedankt Frank
|
|
|
|
|
Matthieu Ruijmbeek schreef:Ik vis vanaf vorig jaar op de Rode Sluis, hier heb je keuze uit een vergunning voor 2 of 4 hengels, dus heb ik gekozen voor een vergunning met 4 stokken
De mat is een XL versie
heovaak heb je er al gevist dan dit jaar?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.