25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Hallo Ik heb een spiegel gevangen die ik graag wou vangen , nu zijn ze foto's alleen totaal mislukt , vooral veel te donker. Wie is er handig mee en wil mij helpen?? Dit zijn de beste foto's ; (het gaat om de vis ) Edit ; waarom staat de 1ste foto er wel en de 2de niet?? Grjob Bewerkt door de gebruiker zondag 19 juni 2011 18:55:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
erg zonde bewogen en te donker ja hoop dat je de kans krijgt hem nog een keer te vangen ! |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
Ja baal er van! hoop dat er iemand is die het lichter kan maken ofzo
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
lichter is geen probleem hoor maar zonde dat je geen foto hebt wat niet bewogen is stuur er maar 1 naar mij |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2011(UTC) Berichten: 5
|
Hallo Is het gelukt met die foto
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Ik weet niet of je dit misschien een beetje duidelijker vind ? michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Job, mag ik het ook eens proberen? stuur de foto dan naar [email protected] Ik beloof niets maar in dat opzicht knutsel ik graag. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha ben benieuwd naar het resulaat
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
louiskruyfhooft schreef:haha ben benieuwd naar het resulaat Louis, vanmij is toch albeter dan de begin foto nie ? |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zelfde als de mijne volgens mij Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
job, kzou hem gewoon proberen nog eens te vangen gigglesmil
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Het lukt mij ook niet. Kom net zo ver als Ron.
Idd gewoon nog een keer vangen.
Had je hem met een telefoon gemaakt? |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
mischien is deze iets beter?? |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Hallo mensen , bedankt allemaal voor de foto's ! lijkt een stuk beter , het gaat mij er om dat ik weet welke vis het is . Ik moet en zal hem nog een keer vangen! Ik had hem inderdaad op een schemerende avond met een mobiel laten maken door een voorbij ganger. Nouja binnekort hoop ik mooie foto's te plaatsen!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Met een mobiel moet je bellen en met een foto toestel foto's nemen.... |
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.