45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ik heb een probleem..... Ik heb net van mijn opa en oma een examen cado gehad....een waarde bon van €50 voor de viswinkel hier....supper cado Maar..... Wat moet ik er van halen klein spul genoeg hengels en molens goed inclusief lijnen en steunen stoel goed aas genoeg! Heb nu alleen nog geen foudraal maar die wil ik niet bij de viswinkel halen van de cado bon....dus dan blijft er vrij weinig over...een tent heb ik niet maar kan je niet voor dat geld halen en zo'n plu vind ik ook niks want als het waait komt het onder je plu door Of niet ? En wil de cado bon deze week bestellin omdat er 25% korting op alle artikelen geld ! Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
carpfreak schreef:Ik heb een probleem..... Ik heb net van mijn opa en oma een examen cado gehad....een waarde bon van €50 voor de viswinkel hier....supper cado Maar..... Wat moet ik er van halen klein spul genoeg hengels en molens goed inclusief lijnen en steunen stoel goed aas genoeg! Heb nu alleen nog geen foudraal maar die wil ik niet bij de viswinkel halen van de cado bon....dus dan blijft er vrij weinig over...een tent heb ik niet maar kan je niet voor dat geld halen en zo'n plu vind ik ook niks want als het waait komt het onder je plu door Of niet ? En wil de cado bon deze week bestellin omdat er 25% korting op alle artikelen geld ! Gr Brian Leuk kado en gefeleciteerd! Mischien is een shelter iets voor je (zie onderstaande foto)die kosten zo rond de 60 euro. Als je daar 25% vanaf haalt red je het makkelijk met 50 euro! Groeten Frank Franky26 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
mijn dag kan niet meer stuk. net terug van het vissen. en bam mijn pb verbroken met een puntgave spiegel van 25,8 pond foto volgt
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
proficiat man! deze vrijdag eindelijk nog eens een sessie doen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
danku danku
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2011(UTC) Berichten: 19
|
Humeur is goed, net 2 koopjes kunnen doen en gaan ophalen. JRC stealth brolly system 70 euro Fox XL Elite onthaakmat 10 euro Beide in goede staat
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben de naam effe kwijt van die karperzaak in almere die zo goedkoop is. weet iemand die toevallig??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2011(UTC) Berichten: 19
|
hengelsport outlet almere?
groeten
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
pffffffff net gebeld door de graveerder dat ze me piepers niet kunnen graveren omdat het rvs is pfff weet iemand toevallig die rvs graveert in zwolle?? google word ik ook niet wijzer uit :/ |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Morgen Laatste examen.. Dan : VISSEN VISSEN VISSEN Goed gezind dus, en morgen nog veel beter gezind, Hopelijk ben ik met de uitslag ook zo goed gezind |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
humeur is goed !
Lekker in kopen gedaan en morgen als het weer het toelaat dan ga ik even een dag sessie doen !
|
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
laatste zwaar examen geleerd... morge chemie en dan 2dagen om frans mondeling te leren |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lodewijk schreef:pffffffff net gebeld door de graveerder dat ze me piepers niet kunnen graveren omdat het rvs is pfff weet iemand toevallig die rvs graveert in zwolle?? google word ik ook niet wijzer uit :/ Loedel.. Loop eens langs een juwelier Die zet ook weleens teksten en namen enzo in zilver en al die gekkigheid,wie weet kan die iets voor je doen????!!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Hij heeft ze al naar een juwelier gebracht denk ik |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
goed humeur , net echt een gave vis gevangen!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
goed humeur, karper gespot op de kanaalstek die ik al 2 weken ben aan het aanvoeren gigglesmil
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag verplicht thuis omdat m'n kleine jongen ziek is Kan wel lekker de voorbereidingen voor catch dit weekend afronden. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Vanavond een aanrijding gehad, ik stond stil om af te slaan en iemand reed bij mij met +- 40km/h achterin. Ik zag de vrouw aankomen in mijn binnenspiegel, de weg was nat en ze was te laat met remmen. Ik kon mij nog even schap zetten zodat ik gelukkig niets aan over gehouden heb. Op een lichte stijve nek en wat duizeligheid na dan.
De voorkant van haar auto incl. de moterkap lag goed in puin. Mijn achterkant had nagenoeg geen schade, al denk ik dat mijn chassis lichtelijk krom is.
Ff bellen morgen en een schaderapportje laten opmaken.
Hopen dat ik me morgen wat beter voel. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Belastingaanslag over 2008 gehad... Hebben ze weer wat nieuws: heffingsrente... Klein houden gaat lastig, er zijn zaken fundamenteel mis in beleid van Nederland, denk maar aan abortus en euthanasie, daar staan ze welwillend tegenover. Drugsgebruiken? geen probleem, maar wel belasting over betalen, de psychoses hebben we een prima reguliere hulpverlening voor waar we dan fors op gaan bezuinigen. Moorden en vermoorden is blijkbaar geen probleem, Wilders spreken we gewoon vrij op bestraffende toon.. stelletje slapjanussen. Maar heffingsrente moet betaald worden. Vullen die kist. Gedoogbeleid van lik me vestje, of kus me kont liever gezegd. Daar komt gedonder van. Per defintie. Ok, genoeg gemopperd, worden zaken ook niet anders van. Hier wat aan de sjacherijnige kant dus. Ik ga verhuizen naar Duitsland! |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.