CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Mooie vissen daar aan de ijssel
goed bezig......
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 42
|
Prachtige vissen hier in dit topic ! ! ! Vooral die volschubs en rijen ,echt prachtig jawsmiley Men grootste belgische vis momenteel.... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 mei 2011 19:07:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Wowwwww inderdaad , wat weegt die als ik vragen mag?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Het topic nog eens doorkijkende zag ik dat ik mijn eigen bijdrage nog niet had geleverd. Dit zijn toch wel de mooiste vangsten die ik heb gedaan. Sinds oktober vorig jaar de lijstaanvoerder 128fs31818 Tot vorig jaar mijn mooiste vis. Een Franse spiegel van Lac de Panneciere. De foto is helaas erg slecht, maar het was een pareltje. Een volschub die ik 6x heb gevangen. Dit was de eerste vangst. Mijn eerste dertiger uit 2002. Een prachtige schub. Helaas heb ik de foto niet groter in digitale vorm.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 42
|
Job Verweij schreef:Wowwwww inderdaad , wat weegt die als ik vragen mag? 22 kg
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Mijn target vis, en mijn persoonlijk record spiegel (18.2kg) michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Die vis die ik op pagina 6 liet zien heb ik in totaal 2x gevangen dat jaar. 2x op exact 17,5 kg. Hier een foto van de tweede keer dat ik hem ving. De foto is niet erg mooi. Dat komt omdat hij die keer enorm wild was. De eerste keer had ik hem binnen 15 minuten op de kant en was hij zo mak als een lammetje. De tweede keer heb ik er bijna 45 minuten over gedaan en was hij erg wild op de kant. Dat is de rede dat ik hem zo snel mogelijk heb terug gezet zonder veel moeite te doen om mooie foto's te schieten. Ik wilde namelijk niet dat de vis onnodig zou beschadigen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey sh is die vis nou gevangen op het grote stuk daar in die woonwijk??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Lodewijk schreef:hey sh is die vis nou gevangen op het grote stuk daar in die woonwijk??? Ja, ik heb hem op twee verschillende plaatsen gevangen maar wel op hetzelfde water, die grote vijver. Trouwens ook twee keer met exact dezelfde set-up en exact hetzelfde bijvoer.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat stuk voor stuk pracht exemplaren
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.