45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
sven vq schreef:geschiedenis van middelbarz school is nog simpel mannen heb een jaartje geschiedenis aan universiteit gent gedaan, kan u verzekeren, dat zijn pas jaartallekes onthouden en zeveren helpt daar echt niet :-" Grtz neeever vn mn leven dak hierna nog eens iets me geschiedenis doe! of ik moet bijgelovig geworden zijn ofzo |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
F**K school echt niks voor mij werk nu al 5 jaar en doe avond school waar ik ook betaalt voor krijg visspullen en dingen voor me autooooooo en het al te k*te spaare maar dat moet wel als ik ooit van me leven op me eigen wil gaan haha en geschiedenis je kan beter vooruit kijken achteruit kijken heb je niks aan |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
toch raar dat de geschiedenis zich steeds blijft herhalen dan gewoon blijven doorstuderen jongens, eenmaal je aan het werk bent is het vaak 40 jaar zo verder te doen Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
haha ik zou wel weer terug willen hoor heb een pracht tijd gehad! alleen jammer van die leraren en dat je moest leren |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
jah jerry, ik hoor het van overal dat dit de mooiste tijd is... maar toch heb ik moeite om te geloven dat jullie de examens leuk vonden |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
dat zeg ik toetsen enzo waren het minst maar zo erg als ik daar gelachen heb doe ik nergens meer |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
humeur is hier wel goed vanmiddag me piepers weg gebracht naar de juwelier voor wat aanpassingen. hoop dat ik ze volgende week terug heb |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:humeur is hier wel goed vanmiddag me piepers weg gebracht naar de juwelier voor wat aanpassingen. hoop dat ik ze volgende week terug heb je piepers naar de juwelier? wat ga je er aan laten doen dan? diamanten op laten zetten fzo? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nee ik laat ze graveren |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
For my favorit carpangler greets carpie Zoiets lode? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
i love ron zat ik aan te denken haha nee gekheid het worden gewoon me initialen
LDR |
|
|
|
|
Leuk idee lodewijk jammer dat ik dat nie kan doen met mijn Prologics mss in smelten ofzo? xp |
|
|
|
|
ben alleen nog op zoek naar een koffer zoals de fox rx ook heeft maar dan van nash..... iemand ideeen?? |
|
|
|
|
heb eens rondgekeken, en het beste alternatief wat ik gevonden heb is een buzzerbar bag... maar misschien dit eens proberen?: 1. een pokerkoffer pakken 2. een stuk schuim, of ander soort zacht materiaal kopen 3. de vormen van je nash piepers er in snijden en je hebt ook een koffer |
|
|
|
|
poker koffer glimt me te veel haha wil wel een zwarte |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:poker koffer glimt me te veel haha wil wel een zwarte dan spuit hem zwart ;p |
|
|
|
|
dat ziet dr toch niet uit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
denk wel dat die laatste link iets kan zijn |
|
|
|
|
die laatste is wel wat ja!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.