Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-9-2009(UTC) Berichten: 4
|
Haj(vissen) .
Ik ben Etienne Wouters en ik ga samen met een vriend van me in de Herfstvakantie op Inspiration lake vissen. Het ligt in de buurt van eindhoven. Er zit veel steur op, zelf boven de 30 pond. Heeft iemand daar wel eens gevist of misschien weet iemand waar steuren verzot op zijn. Want het lijkt me prachtig om een keer zo'n vis te vangen. EN NU MAAK IK ER KANS OP! hahaha.
Met vriendelijke groet FISHED |
E.Wouters |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wij hebben ze eerder wel gevangen in Duitsland. We vingen ze toen vooral op vismeel boilies en pellets. Dus ik zou zeggen...neem lekker grote vismeel pellets en boilies mee. Wat ons ook opviel, was dat de steuren alleen maar van 1 stek afkwamen...elke dag rond dezelfde tijd. Een teken dat ze elke dag hetzelfde "rondje maken" Deze plek was een taluut met een harde bodem. Dirkjan met een mooie steur!Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 29 september 2009 01:00:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He FishEd, hoe was Inspiration lake??? Vertel? Foto's
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Wij gaan deze zomer waarschijnlijk ook naar inspiration lake weet iemand of er nog veel karper zit en of je ze goed kan vangen?(vissen) groeten Pascal |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
die inspiration lake heeft 2 of 3 steuren van ons water! Bewerkt door de gebruiker zondag 3 april 2011 17:09:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Welk water is dat dan?? Maar wil deze zomer ergens in een water gaan vissen waar best grote vissen op zitten en je mag nachtvissen in de buurt van Noord-Limburg maar weet niet waar ik anders moet gaan vissen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
@ mitchell volgens mij hebben ze zelf 4 steuren van dat water bij ons waarvan er een ook van 125cm |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
PascalP schreef:Welk water is dat dan?? Maar wil deze zomer ergens in een water gaan vissen waar best grote vissen op zitten en je mag nachtvissen in de buurt van Noord-Limburg maar weet niet waar ik anders moet gaan vissen . Die komen van hsv t pluike |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.