Ron, misschien is het een kruising tussen een chihauhua en een dwergpincer (die zijn net een slag groter)
Bij mij thuis hebben we ook een boxer gehad, die hadden we uit het asiel gehaald.
Het was een beetje een getraumatiseerde hond die steeds losser begon te komen. Ook al was ze super lief voor kinderen.
Ze was erg rustig terwijl toen we d'r net kregen en ze werd steeds iets levendiger.
Het bleek dat ze gezworven had en dat ze gevonden was in een recreatiegebied, waarschijnlijk is ze achtergelaten door iemand. Vandaar dat ze ook vaak schooierde naar hapjes op straat.
Helaas was haar 1e vistrip met het gezin waarschijnlijk ook haar laatste.
We zaten te vissen aan een kanaal, waar ze lekker aan het spelen was met een touw die ze gevonden had.
Ook was ze door het riet aan het rauzen enzo.
Ik denk dat ze daar iets heeft gegeten wat was neergelegd voor een rat oid.
De volgende middag toen mijn moeder thuis kwam sprong ze nog tegen haar op maar zakte door haar poten.
Ze bleek vergiftigd te zijn, haar tandvlees was al helemaal wit. (een teken van interne bloedingen een symptoom van vergiftiging)
Na direct naar de dierenarts gebracht te zijn die middag kregen wij haar terug tegen de avond.
Als ze de nacht zou overleven had ze nog een kans om te herstellen.
Die avond overleed ze met d'r hoofd op mijn moeders schoot.
Dit is nu alweer een jaar of 10 geleden.
Maar wees aub wel op je hoede!!
Mensen kunnen altijd wat neerleggen met kwade bedoelingen, of om andere redenen, maar je hond kan er aan overlijden en geloof me, dit wil je niet meemaken.
Dit is toch wel de meest nare gebeurtenis uit mijn leven, je hond kwijt raken waar je net een band mee heb opgebouwd.
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 17 juni 2011 10:32:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven