25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Yelmen schreef:Eerst geschreven door: michiell_Proficiat louiskruyfhooft schreef:gefeleciteerd en dat er nog veel mogen volgen Bedankt wat een goed gevoel was dat zeg, ik heb de smaak te pakken nu dat begrijp ik, mijn eerste vis ooit was ook een super gevoel, alhoewel, als er nu in het net belanden het ook een goed gevoel is, Ookal wil ikliever de grotere zien, maar je zal snel aan een vele karpers zitten, ik ben al lang de tel kwijt. dit jaar 18, het enige dat ik weet |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd Yelmen! Op naar de volgende!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2011(UTC) Berichten: 19
|
Ik hoop er vanaf nu nog veel te mogen bijzetten maar we zien wel hé, jammer dat ik zo veel van huis ben in juli, maar ach, wat beter men best doen in augustus en mijn boeken naar de waterkant meenemen & bedankt tim!
|
|
|
|
|
wees gerust dat ernog vele volgen |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gefeliciteerd Yelmen!!
En was je nog aan het shaken toen je 'm weer liet zwemmen? Ik heb t een paar maanden geleden ook m'n eerste gevangen, het was een heerlijk gevoel.
Hopelijk kan je snel weer een foto posten |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-5-2011(UTC) Berichten: 19
|
bedankt peter, ik was inderdaad nog wat aan het nagenieten
|
|
|
|
|
wacht maar totdat je je eerste 30+ vis vangt dan.. dan shake je ook een tijdje na, ik weet nog mijn eerste 15+kg vis.. maar iniedergeval veel succes nog, en er zullen er nog genoeg komen groeten |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
stefan everts schreef:@frank mooi vissie!!paaibeschadiging achteraan?? Zijn twee missende schubben. Wellicht door de dril, durf ik niet te zeggen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
vanavond ook nog eens een sessie doen... tja, tijdens de examens is ontspanning wel noodzakelijk eh ^^ wel op een enorm moeilijk water, maar wie niet waagt, wie niet wint! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
michiell_ schreef:Yelmen schreef:Mijn eerste karper ooit gevangen op men 2de sessie ooit 6,2 kg schub Proficiat gefeliciteerd ! |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-6-2011(UTC) Berichten: 15
|
Dit is mijn eerste vangst van het jaar(vissen)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd met de vangsten mannen, toppie |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mooie vissen weer mannen goed bezig allemaal. grtn uut de reetmolle(vissen)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Hiervoor mogen ze me 's ochtends wakker maken. Een lekkere Hollandse schub. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 juni 2011 11:01:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
David, dat ziet er uit als een hele nette schub. Wil je wellicht ook nog een full-front foto kwijt?
(heb je bericht even aangepast ivm niet werkende links)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
|
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Bedankt voor het compliment mannen. Is inderdaad een deftige schub.
Ik draai erg korte nachtjes omdat ik ervoor kies dat m'n gezin voor gaat. Daarnaast steek ik veel geld in m'n visserij.
Vissers hebben helaas slechts een fractie nodig om een stek te herkennen. Foto's die teveel van m'n stekken laten zien, plaats ik niet. Je kan tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn :(. Hopelijk heb je hiervoor begrip. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Zo blij als een kind met mijn 4e dertiger dit jaar! 33 pond spiegel. Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Temmer. Gefeliciteerd met je mooie spiegel !!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Inderdaad een prachtige vis Temmer!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.