lieve belgen jullie zullen zeggen ik heb dit al gelezen maar ik wou onze nederlandstalige collega's dit ook tonen !!
voor de mensen die af en toe of altijd met pop-ups vissen , de meeste kopen hun pop-ups anderen maken ze zelf nuja , ik gebruik de kurkballetjes van e.s.p. , moest ik vragen wat vind ge van die kurkballetjes , dan krijg ik meer minpunten dan pluspunten te horen .
ENKELE MINPUNTEN ;
1) het doorprikken met de boillienaald laat uw kurkballetje de kans om water op te nemen ook het deeg krijgt meer kans water op te nemen en als resultaat kan et zijn da ga na enkele uren met een groundbait vist die op de grond staat
2) ge moet al veel geluk ebben om uw pop-up zonder barsten of brokkellen op uw hair te krijgen
3) de presentatie met een kort hairke of een elastiekje laat te wensen over naar mijn gedacht
4) bij nachtvissen een hoop gekluns om dit op de hair te krijgen
5) enz... enz...
en een pluspunt vind ik nie direct ,
nu heb ik mijn kopke es laten werken om dit probleem op zijn geheel aan te pakken
eerst neemt ge kurballetjes en wartels , hoe kleiner de diameter van het kurkballetje ho kleiner ik de wartel neem
ik heb hiervoor de de 12mm ballekkes gebruikt en de mini swivels van korda , kurkballetjes zijn te verkrijgen in 10mm, 12mm en 14mm
ik neem dan een balletje en een wartel en druk de wartel voorzichtig in het kurkballetje , een kleine tip ; ieder balletje eeft wel een zwak plekske waar de wartel er makkelijker in raakt ,
hier een voorbeeld
dan neemt ge et boiliedeeg en kneed ge er rond en es goe in de handen draaien en maken dat et 1ne ringske van uw wartel nog uit de bol komt en koken of stomen maar, dan zou dit et resultaat moeten zijn
HOE TE MONTEREN ;
heel simpel , da ringske over de haakpunt schuiven en een stoppertje erachter en klaar is kees
dit is dan et resultaat
volgens mij zijn al mijn minpunten nu verdwenen tenzij er iemand wel nog minpunten ziet ???
sukses ermee !!
Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 december 2009 10:08:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven