logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
robbin  
#1 Gepost : donderdag 16 juni 2011 10:26:03(UTC)
robbin

20 ponder

Check dit bericht
Kwam ik toevallig tegen via powned
Life is a game, fishing is serious
Sponsor
michiell_  
#2 Gepost : donderdag 16 juni 2011 10:38:09(UTC)
michiell_

25 ponder

robbin schreef:
Check dit bericht
Kwam ik toevallig tegen via powned

ze nemen ook karpers mee naar huis, heb het even geleden nog gezien, een karpertje van 3 kg ong. gewoon meegenomen.. en als je er dan iets van zegt, heb je zelf ook weer problemen....

De Doorzetter Wint !
Tim Bergman  
#3 Gepost : donderdag 16 juni 2011 11:30:52(UTC)
Tim Bergman

20 ponder

Heb het zelf ook eens gehad met twee Polen, elke brasem die ze vingen ging de vuilniszak in. Op een gegeven moment de politie gebeld. Die betreffende Polen moesten hun vispas laten zien, hadden ze dus niet en toen zijn ze weggestuurd. Verder niet eens een bekeuring.
Patrick Wolters  
#4 Gepost : donderdag 16 juni 2011 11:52:49(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Tim Bergman schreef:
Heb het zelf ook eens gehad met twee Polen, elke brasem die ze vingen ging de vuilniszak in. Op een gegeven moment de politie gebeld. Die betreffende Polen moesten hun vispas laten zien, hadden ze dus niet en toen zijn ze weggestuurd. Verder niet eens een bekeuring.

Wat mij betreft werk/verblijfsvergunning afpakken en op de eerste trein terug naar Polen
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jerry  
#5 Gepost : donderdag 16 juni 2011 11:57:10(UTC)
Jerry

35 ponder

Maar we hebben al een polen tekort
Groeten,

Jerry
michiell_  
#6 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:04:14(UTC)
michiell_

25 ponder

Haha Tong
De Doorzetter Wint !
coatednuts  
#7 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:09:42(UTC)
coatednuts

20 ponder

Heeft weinig nut, ook dat bekeuren. Ze zeggen ja en amen, vetrekken weer naar het buitenland en betalen nooit. CJIB heeft niks te zeggen daarzo. Ik vermoed dat het te veel kost (administratief ed) om een boete uit te schrijven, waar ze met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niks van gaan incasseren... Ik heb ze wel eens bij me tent gehad en vroegen ze hoeveel ik voor die karper wou hebben die ik net gevangen had.
Hier zit er ook een in de vijver te vissen met alle pasjes van voorgaande jaren in bezit, behalve die van dit jaar, die zou nog onderweg zijn. Jaja. Ik denk dat je het beste goed moet onthouden wie het zijn; kenteken, merk auto, hasses etc. Doorgeven aan de plaatselijke controlerende instantie. Kunnen zei problemen proberen te voorkomen. Daar worden ze immers voor opgeleid en betaald. Mocht dit niet het gewenste resultaat geven, kun je er altijd nog voor zorgen dat het vissen hier ze meer kost dan dat het ze opbrengt.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
peter servais  
#8 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:20:16(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Het is volgens mij gewoon onbegonnen werk.
Het enige wat ze kunnen doen is geen vispas, spullen afpakken.
Gaan ze te ver over de grens(bijv. een kofferbak vol met vis),dan over de grens zetten die gasten.

Ik hoorde dat waar ik in de toekomst ga wonen, ze een polendorp gepland hebben net buiten het stadje.
Ik ben benieuwd hoeveel narigheid we daar van gaan hebben in de toekomst.

Het word ze hier gewoon te gemakkelijk gemaakt.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 juni 2011 12:21:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
michiell_  
#9 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:26:58(UTC)
michiell_

25 ponder

peter servais schreef:
Het is volgens mij gewoon onbegonnen werk.
Het enige wat ze kunnen doen is geen vispas, spullen afpakken.
Gaan ze te ver over de grens(bijv. een kofferbak vol met vis),dan over de grens zetten die gasten.

Ik hoorde dat waar ik in de toekomst ga wonen, ze een polendorp gepland hebben net buiten het stadje.
Ik ben benieuwd hoeveel narigheid we daar van gaan hebben in de toekomst.

Het word ze hier gewoon te gemakkelijk gemaakt.

dan zou ik 2 X nadenken waar je in de Toekomst gaat wonen Knipoog
De Doorzetter Wint !
peter servais  
#10 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:31:11(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Haha, het worden niet mijn buren iig, maar er zijn er nu al een hoop in het stadje.

Tja, overal waar een hoop landbouw is zijn Polen.
Je kan er nou eenmaal niets aan doen.
Ik denk dat het hele land ermee vol zit, al heb ik ze liever buiten het stadje dan in het stadje.
Krijg je ze straks nog als buren ofzo. Kijken hoeveel je huis dan nog waard is.

Ik heb trouwens liever Polen dan Roemenen of Bulgaren, dan ben je er echt zeker van dat je niets kan laten liggen.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 juni 2011 12:32:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
timvanzanten  
#11 Gepost : donderdag 16 juni 2011 12:50:45(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Man man, soms denk ik dat ik in een science fiction movie terecht ben gekomen! Zijn ze nu ook al zwanen aan het strikken om op te vreten! Het moet niet veel gekker worden. wat komt er straks? mijn poedel thuis?
Jorden  
#12 Gepost : donderdag 16 juni 2011 13:10:31(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Mijn voorstel: Landsgrenzen terug goed laten gelden door douane terug te laten komen! en mensen die niet in een oorlogsgebied wonen, eerst een inburgeringscursus laten leren in hun thuisland, en dan mogen ze hier het "inlatingsexamen" komen doen... eens kijken hoe de criminaliteit dan terug achteruit gaat, en er geen misverstanden meer zijn!
Me...myself...and my rods!
coatednuts  
#13 Gepost : donderdag 16 juni 2011 15:35:12(UTC)
coatednuts

20 ponder

Nederland en zijn gedoogbeleid. Valt me tegen dat ze niet direct langs een pinautomaat rijden met die gasten om de boete te voldoen. Eens we door hebben dat het anders moet... Zal zoiets zijn als drijfzand. Als we de bodem bereikt hebben zijn we wat we altijd al waren; een opstapje voor anderen. We zitten in fase 2 denk ik.

Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.