15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
Hey mensen wat is jullie favorite karper muziek. Van geheime zender tot house in de auto. Grttn stef.., :-({|= |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
scooter - how much is the fish
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Is volgens mij al een topic over |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Angerfist-Gas met die zooi |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Black Sabbath - Children Of The Sea Black Sabbath - Planet Caravan
en de topper:
Reel Big Fish - Where Have You Been? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
is vanalles
van
tot aan
heb een zeer brede smaak maar ik moet zeggen ik luister de laatste tijd veel trance en heb de cd van adele al helemaal grijs gedraaid haha Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 juni 2011 20:36:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
bah.. hardstyle |
|
|
|
|
weet niet wat jij onder hardstyle verstaat......... maar verdiep je dr eerst effe wat beter in wil je haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:weet niet wat jij onder hardstyle verstaat......... maar verdiep je dr eerst effe wat beter in wil je haha die laatste is toch hardstyle/hardcore niet? nja, ken er niet veel van, omdat ik er nooit naar luister xD maar smaken verschillen! als we allemaal naar het zelfde luisterde zou nogal saai zijn niet? |
|
|
|
|
laatste is indd hardcore en geen hardstyle maar luister dit plaatje maar is....... denk dat je dit wel mooi vind
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
pffff, veel te veel mensen verwarren hardstyle met hardcore hardcore moet ik niet hebben, geef mij maar artiesten zoals In-Phase, The Vision en die lekkere Korsakoff van jullie maar uiteindelijk luister ik wel wat naar alles, hangt wat af van mn humeur Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 juni 2011 21:45:48(UTC)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Korsakoff is ook hardcore Chiele.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ben een beetje te lui om een youtube filmpje neer te zetten:-" .... maar als je ff zoekt : - Jack of sound - Re birth of the sun Zijn wel twee lekkere nummertjes ! En voor de rest welke hardstyle fan kent het niet DEFQON 1. En veder alle feesten van Q-Dance ! Volgende feestje is Free-festival ( harder-style's ) Kortom de wat hardere muziek stijlen Greetz,, Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Korsakoff is ook hardcore Chiele. nu ja, ik had het niet over haar muziek he Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 juni 2011 00:16:02(UTC)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
hehe kan je geen ongelijk geven!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:hehe kan je geen ongelijk geven! zonde van dj outblast he... zou eens van het podium moeten afvallen :-" |
|
|
|
|
Er is trouwens idd al een topic hierover. Aangezien we aardig op weg zijn laat ik hem open. Ik zelf luister nooit naar muziek als ik vis. Ik houdt het liever wat rustiger aan de waterkant. Als ik mag kiezen dan minimal/techno met Bart Skilz, Paul Kalkbrenner, Paolo Driver etc. Ook electro mag ik graag luisteren tot aan Fidged. Vooral Deadmau5, Kid massive, Jesse Rose, Dirtcaps, Crookers etc.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
|
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
hehe, nederland is precies wel een land met veel harder-styles-fans |
|
|
|
|
Tja, al het goede komt uit Nederland hea haha.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.