logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

25 Pagina's«<56789>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Danny Kwakman  
#121 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 12:48:20(UTC)
Danny Kwakman

5 ponder

Als ie eerst maar morgen uit het water word gehesen! dan gaat mij vlag uit!
Ik heb genoeg van die brasems.
Vissen horen in het water..
Frank Avezaat  
#122 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 13:12:04(UTC)
Frank Avezaat

CarpFeeling Crew

Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Je kunt ook gewoon niet kijken als het je zo frustreert Danny.
Mister X  
#123 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 14:06:40(UTC)
Mister X

50 ponder

@Kwakkie je bent vast niet de enige met frustraties zijn ongetwijfeld meer (mij zelf) Niet getreurd als
het goed is wordt de cam verplaats. Schiet niet met losse flodders je kruid mis weet waneer je van stek
moet switchen is een kunst. Het is goed dat wij leden een stem hebben democratie zoals het hoor toch Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 juni 2011 14:08:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen  
#124 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 20:00:10(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Frank Avezaat schreef:

Of Feyenoord-fan worden net als ik al meer dan 40 jaar ben.
Dan kan echt niks je meer van je stuk brengen :-).

Voor de rest.. "get a life and go (vissen) (vissen) ;-)
Danny Kwakman  
#125 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 20:27:30(UTC)
Danny Kwakman

5 ponder

Feyenoord fan nooit van me leven.. Sorry.. Maarja nu maar hopen dat er bij de 2e sessie wel karper blijft hangen...
Toine  
#126 Gepost : vrijdag 10 juni 2011 23:22:44(UTC)
Toine

20 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Mannen, ik neem mijn petje af voor jullie dat jullie toch volhouden(drillen) Knipoog
Het is zoals het is.
DannyW  
#127 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 00:55:44(UTC)
DannyW

10 ponder

De Snoekbaars die regelmatig langs komt :-"

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 juni 2011 01:03:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karper teller 2012: 16
karphunter  
#128 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 01:58:38(UTC)
karphunter

30 ponder

pracht beestjes! hoe zien jullie of het trouwens een snoekbaars is of een snoek... aan de 2 vinnen op de rug?
timvanzanten  
#129 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 10:37:24(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Een snoek heeft geen strepen karphunter. verder zie je het aan de kop, de dubbele rugvin etc.
Franky26  
#130 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 11:43:00(UTC)
Franky26

20 ponder

leen schreef:
Frank Avezaat schreef:

Of Feyenoord-fan worden net als ik al meer dan 40 jaar ben.
Dan kan echt niks je meer van je stuk brengen :-).

Voor de rest.. "get a life and go (vissen) (vissen) ;-)

Leen wees blij dat je geen rbc supporter bent had je nu hoofdklasse kennen kijkenBreede lach

@danny hier kan je juist van leren wil je veel karper zien ga dan in een BTW van 1 hectare en 400 karpers. Mischien is dit wel wat voor je www.karperstokvissen.nl dan zien je genoeg. Maar ga niet lopen zeuren op de crew die hun best doen om mensen wat bij te leren! Tuurlijk is het klote dat er geen karper te zien is maar weet jij van te voren of je wat vangt?

Greetz Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Danny Kwakman  
#131 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 14:00:19(UTC)
Danny Kwakman

5 ponder

Franky:
Wil jij geen karper zien op de cam dan??
Daarvoor zit je tog naar de cam te kijken of niet?
En karpers heb ik zelf wel genoeg gevangen, en als ik een karper wil zien ga ik ff naar het park achterom en vang ik een karper zo moeilijk is het niet.
Maar het gaat hier om het principe dat er nog geen carp gezien is.
Bream 4 life (L)
Franky26  
#132 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 14:52:48(UTC)
Franky26

20 ponder

@danny huur een dvd van korda zie je er genoeg dit is realiliteit als ze der niet zitten zitten ze er niet komt vanzelf hoor geduld is een schone zaak! wees blij met het feit dat je uberhaupt gratis naar onderwater beelden mag kijken! en als je het niet intressant vind druk je alt + F4 en je ziet het niet. Sommige vinden dit wel intressant en ja jammer dat er nog geen karper voorbij gekomen is kan de crew ook niks aandoen! Maar met eeuwen lang zeiken en zeggen van geef die plek gooi ik mij bollen vind ik een overdreven reactie net of als er andere bollen liggen er wel karper komt? Nogmaals respecteer gewoon dat je niets ziet en dan zou het ongetwijfeld goed komen. Verder hou ik op met deze discussie want heeft geen zin!

Groeten Frank

Ik wil zelf wel de crew bedanken voor het mogelijk maken van deze beelden! Ga zo door jongens!!!!!
Erwin  
#133 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 15:02:19(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dank je wel Franky! Erg leuke reactie. Ik hoop dat de mensen die er zo over denken zich realiseren hoe veel werk het kost om dit te realiseren. We ziet het liever ook anders maar het is nou eenmaal zo... Dat is het lastige aan live uitzenden. De karpers werken momenteel niet mee. Kan een kwestie van dagen of weken zijn, dat weet ik helaas niet. Dat ze er komen is 100% zeker voor mij. We hebben er namelijk vaker getest voor we begonnen met uitzenden. Het is een stek van mij waar ik veel gevangen heb.

Gr. Erwin
Franky26  
#134 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 16:38:07(UTC)
Franky26

20 ponder

Erwin schreef:
Dank je wel Franky! Erg leuke reactie. Ik hoop dat de mensen die er zo over denken zich realiseren hoe veel werk het kost om dit te realiseren. We ziet het liever ook anders maar het is nou eenmaal zo... Dat is het lastige aan live uitzenden. De karpers werken momenteel niet mee. Kan een kwestie van dagen of weken zijn, dat weet ik helaas niet. Dat ze er komen is 100% zeker voor mij. We hebben er namelijk vaker getest voor we begonnen met uitzenden. Het is een stek van mij waar ik veel gevangen heb.

Gr. Erwin

Daarom hoop ik ook dat jullie volhouden en het commentaar links laten liggen. Blijkbaar hebben ze weinig waardering voor het geen wat jullie doen. Er zijn vast meer mensen die net zo denken als ik alleen ik zeg het gewoon. En erwin als jij er 100% zeker van bent laat um dan gewoon staan voor de mensen die het wel waarderen. Zelf ben ik best beieuwd naar het aasgedrag op een kanaal zodat ik me visserij er op aan kan passen. Het gaat er niet om hoeveel karpers er op beeld komen nu zien de beginnende vissers onder ons ook dat blanken een gevolg kan zijn van niet azende vis of geen voorbij komende vissen. Tuurlijk is het leuk veel vissen te zien maar ja dan kan je hem net zo goed in de vijver thuis neer zetten. Maar goed vind het jammer om te moeten lezen dat mensen ontevreden zijn en dan reageer ik. Ik hoop dat we gauw kapers zien zijn we weer van dit gezeur af en kunnen we genieten van de onderwater wonderen(van het kanaal).

Groeten Frank

P.S. gebruiken jullie nu een dongel voor de internet verbinding? mocht er op mobiel gebied een vraag zijn hoor ik het graag werk zelf in de telecom.
Mister X  
#135 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:09:04(UTC)
Mister X

50 ponder

@Franky26 vindt jou reactie kort door de bocht scheer niet 2 groepen over 1 kam. Onder andere mijzelf
geeft zijn mening toch misschien de cam verplaatsen. Dit is mijn reactie kort gelden vindt je dit zeuren?

Reactie:

@Erwin idee kan je niet kijken waar de karpers uithangen blijkbaar heel ver weg van de cam. Misschien
een lichte voerspoor richting de cam? Of waneer het echt niet anders kan de cam verplaatsen, voor dat
het te laat is en maand is zo om. Kan je wat meer vertellen uit ervaring waneer de karper langs komt Think

Argumenten zijn het voer wordt nu opgevreten voor de karper kans maakt, hoe met de karper een signaal
vinden tussen een zee aan schijt van de witvis blijft bijna niets over! Mijn mening wordt het een duur grapje
het zou voor de sponsoren leuk zijn ok het behalen/zien van resultaat (net zo goed voor ons). De Carpcam
zorgt voor een unieke situatie toch testen van aas/rigjes/aas gedracht, nu mijn vraag aan jou weeg voor je
zelf eens de +/- punten op in je hoofd. De keuze voor mij is simpel (los van logistiek & techniek Carpcam)
verkassen. Algemeen bekend het vissen op kanaal is moeilijk (gezien afmeting) hier is bewust een keuze
gemaakt door CF, lijkt mij sterk gezien de reacties dat hier klakkeloos voor is gekozen. Op een moment
kan je beseffen (+/- punten) dit wordt op korte termijn helemaal niets. Opties je kan doorbikkelen of kies
eieren voor je geld. Op de homepage staat duidelijk wanneer het niet loopt wordt de Carpcam verplaats
discussies voeren prima groot voorstander van, waneer het besluit al gemaakt is vindt ik dit niet nodig Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 juni 2011 17:16:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Patrick Wolters  
#136 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:19:52(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Mijn advies gewoon lekker laten staan als de vis niet komt dan maar niet dan volgende keer beter .
Denk dat de vaste bezoekers de vorige carpcam nog wel kunnen herinneren en laten we eerlijk wezen toen zijn we goed verwend met mooie beelden.
Dus mensen kap eens met zeiken en doe ook niet alsof je het allemaal beter weet een karper is nou eenmaal onvoorspelbaar zeker op het kanaal .
En voor de mensen die daar geen vrede mee hebben heb ik een tip ga eens naar Artis daar hebben ze een aquarium daar kan je de hele dag karpers kijken mischien willen ze voor jullie nog wel door een hoepel zwemmen ook.
Met enigzins gefrustreerde groet patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Franky26  
#137 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:25:27(UTC)
Franky26

20 ponder

Jowan schreef:
@Franky26 vindt jou reactie kort door de bocht scheer niet 2 groepen over 1 kam. Onder andere mijzelf
geeft zijn mening toch misschien de cam verplaatsen. Dit is mijn reactie kort gelden vindt je dit zeuren?

Reactie:

@Erwin idee kan je niet kijken waar de karpers uithangen blijkbaar heel ver weg van de cam. Misschien
een lichte voerspoor richting de cam? Of waneer het echt niet anders kan de cam verplaatsen, voor dat
het te laat is en maand is zo om. Kan je wat meer vertellen uit ervaring waneer de karper langs komt Think

Argumenten zijn het voer wordt nu opgevreten voor de karper kans maakt, hoe met de karper een signaal
vinden tussen een zee aan schijt van de witvis blijft bijna niets over! Mijn mening wordt het een duur grapje
het zou voor de sponsoren leuk zijn ok het behalen/zien van resultaat (net zo goed voor ons). De Carpcam
zorgt voor een unieke situatie toch testen van aas/rigjes/aas gedracht, nu mijn vraag aan jou weeg voor je
zelf eens de +/- punten op in je hoofd. De keuze voor mij is simpel (los van logistiek & techniek Carpcam)
verkassen. Algemeen bekend het vissen op kanaal is moeilijk (gezien afmeting) hier is bewust een keuze
gemaakt door CF, lijkt mij sterk gezien de reacties dat hier klakkeloos voor is gekozen. Op een moment
kan je beseffen (+/- punten) dit wordt op korte termijn helemaal niets. Opties je kan doorbikkelen of kiest
eieren voor je geld. Op de homepage staat duidelijk wanneer het niet loopt wordt de Carpcam verplaats
discussies voeren prima groot voorstander, waneer het besluit al gemaakt is vindt ik dit niet nodig Knipoog

Jowan ik heb toch geen namen genoemd of wel? Ik vind alleen zeer kwalijke zaak dat er iemand gaat roepen geef mij het adres maar dan gooi ik me eigen bollen erop! Hoe denk je dat dit op sponsoren overkomt? Los van het feit dat er argumenten gegeven worden over voer technieken vind ik een ander verhaal daar heeft iedereen een eigen visie op(gelukkig). Ik snap echt wel dat iedereen graag vis wil zien maar gaat mij om de manier waarop er gereageerd word en afgereageerd word op de crew! Die jongens werken zich uit de naad voor karper op de cam te krijgen en dan krijgen z commentaa als er geen karper op te zien is? Als deze plek ze vissen al heeft opgeleverd waarom niet nog ff wachten dan? De plus en min punten heb ik ook allang afgewogen maar persoonlijk ben ik van mening dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Ik kijk nu zelf al 2 dagen non stop en hiervoo tijdens het voeren enz. Wat mij dus opvalt is het aantal mensen wat zeurt niet eens tot nauwelijks kijkt ga dan ook geen commentaar leveren toch? Ik ben zelf iemand die het haat om op te geven dus ik zou zeggen doorbikkelenBreede lach maar goed dit is een eindeloze discussie en heb besloten hier verder niet meer op in te gaan. Want word er alleen maar pissig om en wil geen gezeik veroorzaken op dit forum! als ik nog wat hierover kwijt wil meld ik dat wel via een pm naar degene voor wie het bedoelt is.

Met vriendelijke groet,

Frank
Franky26  
#138 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:27:01(UTC)
Franky26

20 ponder

carppassion schreef:
Mijn advies gewoon lekker laten staan als de vis niet komt dan maar niet dan volgende keer beter .
Denk dat de vaste bezoekers de vorige carpcam nog wel kunnen herinneren en laten we eerlijk wezen toen zijn we goed verwend met mooie beelden.
Dus mensen kap eens met zeiken en doe ook niet alsof je het allemaal beter weet een karper is nou eenmaal onvoorspelbaar zeker op het kanaal .
En voor de mensen die daar geen vrede mee hebben heb ik een tip ga eens naar Artis daar hebben ze een aquarium daar kan je de hele dag karpers kijken mischien willen ze voor jullie nog wel door een hoepel zwemmen ook.

Helemaal mee eens patrick blij dat iemand dezelfde mening deelt!

Groeten frank
Bob  
#139 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:47:00(UTC)
Bob

10 ponder

carppassion schreef:

hele goede tekst petrick! Knipoog
en petje af voor de crew
timvanzanten  
#140 Gepost : zaterdag 11 juni 2011 17:48:06(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Beste heren,

Er zijn zaken waar we als crew geen vat op hebben. het krijgen van karper voor de cam en de waterkwaliteit ( beeldkwaliteit) zijn van zulke zaken. Uiteraard mogen we allemaal een mening hebben over de aanpak. We staan hier ook voor open en proberen natuurlijk het beste eruit te halen. Verder proberen we als site laagdrempelig te zijn. dit houdt voor ons in dat het een site moet zijn voor jong en oud, voor gevorderde en niet gevorderde visser. Blijf dan ook gewoon jullie meningen posten! Negatieve meningen zijn natuurlijk nooit leuk om te horen maar ze horen er wel bij! Dagelijks zijn we als crew druk in de week om zowel de site, het forum als de cam te onderhouden en te beheren. jullie meningen kan ons alleen maar helpen om zaken nog meer te perfectioneren.

Mvg Tim van Zanten,
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
25 Pagina's«<56789>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.