15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
heb gister is geprobeerd kort filmpje in elkaar te zetten. graag jullie commentaar:-"
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vraag mij af ok wat je in het begin aan het doen was al snel duidelijk vis vangen. Dat je zo dicht bij de vis kan komen & met je hengel bewegen vis schrikt niet. Goed bezig leuke strijd gaaf filmpje man Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 juni 2011 18:11:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
SUPER man, echt gaaf, Zeker leuke spiegel ook ! Proficiat |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Leuk filmpje Joris en supermooie vis!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
joris schreef:heb gister is geprobeerd kort filmpje in elkaar te zetten. graag jullie commentaar:-"
Erg leuk (en haarscherp!), maar die muziek. (zoals met de meeste filmpjes.. veuls te hard). Blijf me afvragen waarom er uberhaupt muziek bij moet. Geluiden tijdens de opname bekoren mij het meest, of helemaal geen geluid. Vind het zonde dat van mooie beelden vaak een tmf-video-clip achtig iets gemaakt wordt.
|
|
|
|
|
hee leen ik snap je reactie maar werd op de onder de dril beetje stom geouwehoert dus vandaar....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Joris. Mooie beelden, leuk filmpje en een hele mooie vis! Ik vind de muziek zelf helemaal niet storend. Vind hem er wel bij passen. Kwestie van smaak denk ik dan maar.
Goed bezig! Wat is dat oppervlakte vissen toch spannend!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Hee borie.....dah hejje mooi edoan mien jonge....... maareh..??das toch wel 'de volschub' of niet???heb je foto van de andere kant?? mooi dat laatste stukje(liplezen blijft mooi) jawe jawe jawe!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
haha jawe jawe jawe heb nog wel een foto van de andere kant is alleen van een vangst van een week ervoor:-" joris heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Kippenvelmoment.....
Oppervlakte en penvissen,
I Love The Games
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
|
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Tof filmke Joris en knappe vangst, proficiat! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Super filmpje Joris! Oppervlakte vissen is de mooiste tak van sport voor mij! De spanning, het onbekende, die slurpende bekken en soms enorme vangsten maken dit voor mij de ultieme belevenis.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
hoi joris. een prachtig filmpje en een hele mooie vis toppie. grtn uut de reetmolle(vissen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
Leuk filmpje joris!!! Mooie vis ook.
Groeten Frank |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-6-2011(UTC) Berichten: 15
|
Mooi filmpje Is het moooiste wat je kunt doen oppervlakte vissen alleen deze week is het minder mooi weer
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nicck schreef:Mooi filmpje Is het moooiste wat je kunt doen oppervlakte vissen alleen deze week is het minder mooi weer deze week? de afgelopen 3 maanden is het slecht, met uitzondering van een paar goeie dagen ik hoop echt dat snel de wind een beetje verdwijnt, want met windkracht 4/5 is het niet te doen |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-6-2011(UTC) Berichten: 15
|
Nee, wind mag wel wat afnemen maar laatste twee weken is er wel weinig wind.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welk programma heb je gebruikt?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
mooie vis ! |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.