Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 2
|
bij de nieuwe internet explorer op dat knopje compabiliteitsweergave drukken.. links naast verversen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
volgensmij word t hier n brasem topic me al die plaatjes hahah |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 4
|
Breamfeeling remember!! ze hebben niet gelogen XD
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
haha, iedereen d8 dat we een 1 april grap maakte maar ondertussen!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 37
|
|
Vissen horen in het water.. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-3-2011(UTC) Berichten: 1
|
in safari kan ik ook niet scrollen....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2010(UTC) Berichten: 73
|
is het niet een idee om 2 keer perdag te voeren?? gewoon hoeveelheid halveren maar s'ochtends en savonds?? want sochtends is meestal al he voer op en dat lokt dat ook geen karper meer
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Luuk,
je kunt geen vis lokken die niet op de stek komt. Als ze er een keer overheen komen is de kans al veel groter dat ze er blijven hangen en terug zullen komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Klerelijers die duikeendjes. Op mijn thuiswater zitten d'r ook gemiddeld tussen de 2 en de 22 En denk nou niet dat ze je niet gezien hebben........... |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat is een beste uhhhh baars?? of snoekbaars?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Snoekbaars haha daarna kwam hij weer een kijkje nemen,, tja vind je het gek met zoveel voorntjes.. Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Is er al een karper gevangen? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
DavidT schreef:Is er al een karper gevangen? Lijkt me moeilijk omdat er niet gevist wordt vlgs min.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Ik zou zeggen, dringend verplaatsen die cam. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
|
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ik zou nog niet verplaatsen,zou zeker nog tot na het weekend wachten.... Heb het gevoel dat van het weekend de eerste karper in beeld komt....
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
steef zenden schreef:Ik zou nog niet verplaatsen,zou zeker nog tot na het weekend wachten.... Heb het gevoel dat van het weekend de eerste karper in beeld komt....
Ik hoop dat je gelijk hebt Steef!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hey Steef, Je zit te genieten zeker met al die brasems ? Volgens mij kan je wachten dat je een ons weegt, ze zitten niet in de buurt iig, anders waren de karpertjes wel even komen buurten op de stek. Het is gewoon pure pech! Laten we hopen dat een eventueel back up water de beelden gaat opleveren waar we allemaal voor kijken. Alle andere vis is mooi, die zeelt, snoek, snoekbaars, baars en zelfs de brasem is leuk om te zien. Maar die karper hoort ook in dat lijstje thuis en daar kijken we toch voor. Hoe gaan de vangsten verder? Staat de teller nog op 1 of heb je er al meer op de mat? Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 juni 2011 13:56:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.