CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
vier dode honden aan het apeldoorns kanaal!
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-10-2010(UTC) Berichten: 10
|
Afgelopen dinsdag 31 mei struinde ik s'avonds langs het kanaal tussen Oene en Vaassen. Ik keek of er vis lag want ik wilde er gaan vissen. Toen ik daar langs het kanaal liep zag ik ineens een soort van vacht in de berm tussen de weg en het kanaal liggen. Toen ik beter keek ontdekte ik tot mijn verbazing dat er 3,4 dode hondjes lagen! Er kwam een enorm gore lucht vanaf en er kropen al allemaal maden overheen. In eerste instantie leken het puppies. 'Tja, wat doe je dan' dacht ik en besloot de politie te bellen welke mij vervolgens doorverbond met de dierenambulance. Een bizar verhaal vonden ze en ze zouden de honden z.s.m. op halen om de zaak verder te onderzoeken. Zo werd ik vanmorgen gebeld door de dierenbescherming, ze vroegen me álles wat ik gezien had en ook wat ik de dagen ervoor gezien had. Maandagavond was ik er nl ook al langs gekomen, maar toen zag ik twee heren op bij de stek staan. Ook stonden er twee auto's bij (Golf 3 en Corrado). Ik dacht dat het vissers waren die bijvoorbeeld hadden gevoerd of iets dergelijks. Ze waren niet aan het vissen. De dierenbescherming was bijzonder geinteresseerd in deze heren echter meer dan dit kon ik ze niet vertellen. Ook kon ik bevestigen dat ze er zondagmiddag rond 16:00uur nog niet lagen omdat ik er er toen ook aan het vissen was. Zij wisten mij overigens te vertellen dat het niet om puppies maar om vier volwassen Teckels zou gaan. Vanmiddag belde er ineens een dame van SBS 6. Ze gaan hier een item van maken in Hart van Nederland, met de vraag of ik er aan mee wilde werken. Ze gaan namelijk een oproep plaatsen om te proberen een spoor van de dader te vinden. Daarom ook hier de vraag: Is er iemand die tussen zondag 29 mei en dinsdag 31 mei iets bijzonders heeft gezien aan het Apeldoornskanaal tussen vaassen en Oene ergens rond de Nijbroekerweg?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Raar hoor, die hebben vast nog nooit van een kadaverbak gehoord. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
gelukkig weet ik het niet maar dit is wel even een schokkende foto... Hoe kan dit in iemand ze zieke geest opkomen! om boos van te worden |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 572
|
super erg ... Hoop dat de daders gepakt worden !! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ik zal met aandacht kijken. Laat ze een week kadaverputten schoonmaken. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
verschrikkelijk.. arme beestjes... tegenwoordig lopen er bepaalde figuren rond op de wereld
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
wow das best wel ernstig idd.... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Marc Waber schreef:verschrikkelijk.. arme beestjes... tegenwoordig lopen er bepaalde figuren rond op de wereld vroeger ook maar nu heb je allemaal van dat gedoe als de partij van de dieren dus ja
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Verschrikkelijk! Sneu dat die beestjes zo aan hun einde moeten komen, die honden hebben niks of niemand iets misdaan.
Ik vond laatst ook 2 lammetjes verdronken in t water, die waren uit een weiland verderop in het water gevallen. Was ook sneu maar dat is de natuur. Bij dit van de teckels is dat natuurlijk niet het geval. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jerry schreef:om boos van te worden boos is ook zacht uitgedrukt voor hetgeen ik voel voor diegenen die het de hondjes hebben aangedaan! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ervan uitgaande dat ze gedood zijn door een *&#@%^#& en niet door ziekte o.i.d.: onbegrijpelijk zoiets! Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juni 2011 11:59:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Linkloos |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Is toch niet normaal meer dit!
Als k wist wie dit had gedaan had ik diegene iets aangedaan.. Pffff! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
In die periode ben ik daar ook in de buurt geweest. Ging namelijk ook een nachtje pakken bij Vaassen in de buurt. Wat verschrikkelijk zeg! Wat lopen er een debielen rond zeg!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Volgens mij 1 hond onthoofd gezien de foto kijk hier niet raar van op. Wij blijfen maar mensjes maken grote kans dat het in de genen fout gaat. Overbevolking corrupt rechtssysteem moordenaars krijgen cel straf i.p.v de doodstraf ok. Het is heel simpel je straf moet gelijk zijn aan de daad, personen die hier verantwoordelijk voor zijn moeten vul zelf het antwoord maar in. Geloof mij de werled zit echt anders in elkaar wat media politiek je wil doen geloven. Democratie vorm van daad uitstel direct het gevol PS: Dit soort mensen zijn vast bekend bij justitie & hulpverlenende instanties, moet eerst wat gebeuren (voor de honden is het nu te laat) wanneer actie wordt ondernomen. Wij denken wel suprieur ras kijk wat wij aanrichting (uitzonderingen naar) systematisch verkrachten wij de aarde & haar bewoners schande gaah Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juni 2011 16:46:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wel heel erg dit. maar sbs6??? kom op zeg haha die zender word steeds kanslozer....... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2011(UTC) Berichten: 167
|
Het is dat je niet mag schelden. Geen woorden voor. NIET NORMAAL. |
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
vier dode honden aan het apeldoorns kanaal!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.