CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
The Force Rods, jullie bevindingen.........
5 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 22
|
Van de week komen de nieuwe The Force Rods uit. Heb ze al gezien en vind ze super gaaf, zeker die met fuji ogen!!! Wie heeft ze en wat zijn jullie bevindingen??
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hmmz, Ik ben bang dat weinig mensen je iets gaan vertellen over de bevindingen als ze deze week pas uitkomen. wel vind ik de E-range een hele gave hengel om te zien. leuk spul hoor! Jammer alleen van de naam E-range. Daar hadden ze toch wat creatiever in mogen zijn! http://www.extreme-tackl...orce%20Rod%20design.htmlBewerkt door de gebruiker vrijdag 6 mei 2011 23:19:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
http://www.theforcerods.com/R-Range.htmlvond zelf deze wel gaaf!! Tja die naam..............mmmm vis al jaren met hengels waarvan ik inmiddels de naam niet meer precies weet. (volgens mij zijn het cormorans maar welk???) Vind het veel belangrijker hoe de hengel presteert dus die naam............ach. Andere zaken zijn belangrijker
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ik heb er van de week mee gegooit en mij bevallen ze niet. Ze zijn super afgewerkt maar na elke harde worp zat het topdeel gedraait??? ook heeft de 3lbs weinig body.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2010(UTC) Berichten: 71
|
Ik vind ze er heel mooi uitzien.. Eerst maar afwachten wat mensen zeggen die ermee gevist hebben, maar qua afwerking mogen ze er best wezen.
|
|
|
|
|
Helemaal mee eens ben benieuwd
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb er nu 2 keer mee gedrild 1 vis verspeeld door een stroperslijn en een andere gevangen ik heb de E versie en moet zeggen dat ik ze goed vind drillen (zie vangsten) Wel heel anders dan mijn bionics die hebben een veel body onderin Ik heb er ook flink mee uitgehaald en had geen last van een draaiend topdeel Ferenc had je ze wel met een kwartslag op elkaar geschoven?
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Kwartslag? Gewoon net zo als elke andere hengel. Let er nooit op hoe ik het doe haha. Tis meerdere malen(lees na elke harde worp) gebeurd. Weet ook niet waarom en de verkoper snapte het ook niet:^o
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Raar Welke waren het? Die ik heb zijn niet echt voor verre worpen gemaakt denk voor zo'n 100m De x versie moet toch echt een betere afstandshengel zijn. dat is een midtaper zoals ik het begrepen heb Bionics niets voor jou hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Geloof de X range, echt een afstandshengel is het niet. Veelste weinig body en hij doet kwa werpen veel onder vergeleken met een chub outcast. Ik heb goede werpstokken wil gewoon wat anders
|
|
|
|
|
Heb zelf nu de R-Range op 2.75 top hengels en werpen.............super! Komt omdat er extra carbon is gebruikt in het handvat dit tenopzicht van degene die geen kurk heeft. Dus wil je eentje voor de afstand is de R-Range denk ik de beste optie.
|
|
|
|
|
voor afstand pak ik mijn voerbootje welgigglesmil
De e range is voor de midafstand verder buigen ze super en toch genoeg power over om de vis te sturen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb de hengels meerdere malen gezien, en zagen er echt super uit!!!! of ze ook echt lekker gooien drillen merk je pas aan de waterkant. Ik denk dat dit wel mijn eerst volgende hengels worden. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vind het er ook erg interessant uitzien. Even op de site gekeken, er staat telkens iets bij van 32 ton carbon, 36 ton en 40 ton. Da's leuk en aardig, maar wat houdt dat in? Kan iemand dat uitleggen?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Andre waar zie je dit staan?? |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Het staat er in het engels, maar op een van de nederlandse verkoopsites had ik deze tekst zien staan.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Reviews
»
The Force Rods, jullie bevindingen.........
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.