CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Shoarma kruiden, 1 zakje op 6eitjes een killer
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
wat je ook kan doen met kruiden is na het koken/stomen wat kruiden over de warme boilie's strooien en es goed door elkaar halen |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heren, wederom bedankt. Ik ga vanmiddag lekker aan de gang. Tot de volgende vraag. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Laat ook is horen wat het geworden is na het testen van je bollen.
Ben wel benieuwd! Grt. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Peter. Dat doe ik beslist. Ik ben zelf ook nieuwsgierig of ze vangen. |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Heb ja al aan myoteren gedacht? Myoteren is het verhitten van specerijen in een klein beetje olie op lage temperatuur om meer smaak uit droge specerijen te halen. Niet laten verkleuren of aanbranden want dan moet je overnieuw beginnen. Dit kan je ook doen als je zelf specerijen gebruikt en lekkerder wilt eten.
Als je veilig aan de gang wilt gaan moet je stoppen bij 5%. Nootmuskaat en kruidnagel kan je beter niet gebruiken. Bij verkeerd gebruik legt de karper het loodje.
Het schijnt dat een grammetje meer of minder het verschil maakt tussen effectief en niet effectief. Minimaal 3% en maximaal 5%. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
David, Om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit van gehoord. Mijn vriezer ligt op dit moment vol. Ik ga dit zeker de volgende keer proberen. Dank je. Wat ik ook erg belangrijk vind is jouw opmerking om nootmuskaat en kruidnagel niet te gebruiken. Dit omdat het toch schadelijk kan zijn voor de karper. =d> |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
volgens mij is het zelfde maar ik weet het niet zeker
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Je hebt ook van die boillie calculators , die geven meestal wel een goede indicatie van hoe je bol gaat zijn moet je ff "google"
Greetz,
Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
peter servais schreef:Laat ook is horen wat het geworden is na het testen van je bollen.
Ben wel benieuwd! Grt. Peter Peter, Tot nu toe zoals je wellicht gelezen hebt is het (nog) geen succes. Mijn maat had 2 karpers op "mijn "boilies. Wordt vervolgd..... |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.