5 ponder Lid sinds: 21-5-2011(UTC) Berichten: 33
Bedankjes: 1 keer
|
wat vinden jullie van het merk spro en zijn bij merken stretegy en dynamite(drillen) (vissen) (drillen) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 mei 2011 17:47:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
die hengels schijnen leuk te zijn
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
dynamite maakt goeie boilies tenminste ik heb goed gevangen op somige smaken, Alleen overdreven duur en haal ze dus nooit meer. Martinsb sb is veel goedkoper en vang ik nog meer op :-$
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
forest fruit van martin sb!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
SPRO... de hengels zijn idd wel leuk, maar de molens, daar heb ik het toch niet zo op! voor de rest van de spullen kan ik niet veel kwaad zeggen, met de meeste spullen kan je een paar jaar door, maar ik zou toch meer gaan kijken naar Prologic, is iets duurder als SPRO, maar heeft betere producten! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heb een al een aantal jaar een stretcher en slaapzak van Strategy,bevallen mijn prima! Prijs-kwaliteitverhouding is in mijn ogen gewoon goed.
Ook is mijn penhengel van Strategy. In 1 woord SUPER!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-5-2011(UTC) Berichten: 33
Bedankjes: 1 keer
|
(karper) (karper) (karper) ik ga de molen van spro halen de lcs freeliner 555 wat vinden jullie van die molen (karper) (karper)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.