20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ieder dag dat ik niet kan gaan vissen ivm de winter daar wordt ik chagarijnig van...en daar wordt mijn vrouw dan ook weer chagarijnig van die zegt dan het zal tijd worden dat je weer eens kunt gaan vissen chagarijnnnnnnnnnn !!!! maar goed ik ben een verzamelaar van karper dvd's en die heb ik een hoop dus dan maar voor de tv een karper dvdtje op en maar hopen dat het einde van deze winter snel in zicht komt. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Idd Henk,hier nog 1.. Kan niet wachten tot het weer het weer een beetje toelaat om te gaan vissen. Word gek zo thuis.. pfff hahahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ik hoop dat het volgende week zo'n beetje afgelopen is. Kan ik mijn nieuwe speeltjes uitproberen die ik dit weekend ga kopen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Volgens de weerberichten vanavond op de radio kunnen we daar nog wel even op wachten... Een beetje kou en sneeuw schuw ik niet maar ik ben er nu toch wel helemaal klaar mee zo onderhand
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
inderdaad, die zogenaamde winterpret is er nu wel af, voor bijna 1500 euro aan nieuwe spullen en er alleen nog maar naar kunnen kijken vanmiddag "The Challenge" gekocht...straks ff lekker kijken |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Die ga je zeker met plezier kijken Kees. Het verzacht de pijn zeker!.....of je krijgt alleen maar meer zin om te vissen!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
uhhmm, Erwin.....niks geen verzachtende omstandigheden nu....Nu nog meer zin om te gaan vissen.
maargoed, een erg leuke dvd moet ik zeggen...ik zal verder maar niks verklappen voor de mensen die nog willen kijken, maar god...wat een mooie vissen zitten er tussen |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
tantrumsmi 123 gaah IK WIL VISSEN!!! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Voor de 3x voor rijbeweis gezakt
|
|
|
|
|
roy pluim schreef:Voor de 3x voor rijbeweis gezakt Nog dronken van de carnaval zeker?? |
|
|
|
|
nee helemaal niet heb netjes gedragen, het hele weekend voor me reibewijs dus ik dacht nou moet wel goed komen maar nee hor
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Dat is minder Roy! En weet je al wanneer je weer op moet?? owjah.. IK WIL OOK VISSSSSSSEN tantrumsmi Word ik net wakker,ligt er weer nieuwe sneeuw!! Om niet goed van te worden zeg.. pffff |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
15 maart voor de 4e keer khad gehoopt int vooorjaar lekr klaar mee te zijn maja dat kan nog wel is tegen vallen
|
|
|
|
|
roy pluim schreef:15 maart voor de 4e keer khad gehoopt int vooorjaar lekr klaar mee te zijn maja dat kan nog wel is tegen vallen Gewoon halen nu! |
|
|
|
|
tja gelukkig betaal ik het zelf niet,maar kost een boel vrije tijd
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Roy,
als je net zo rijd als met je fietskar??? Die al een keer onder aan de dijk heeft gelegen, dan snap ik het wel. Effe zonder gekheid, succes komt allemaal goed. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
roy, 2 bananen eten van te voren! Helpt serieus tegen de zenuwen. Echt waar! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
oke volgende keer bananen eten.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
3 biertjes dan???? Ik maak wel een geintje maar je zal het maar hebben |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
monkey Bananen???Wel eens een aap auto zien rijden??just_cuz_1 just_cuz_1
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.